Jumaat, 20 Jun 2014

SET BERSALIN SHAKLEE UNTUK KURUSKAN BADAN

Assalamualaikum warga pembaca yang budiman terutama para bakal ibu sekalian...

Pada hari ni, kami nak share lagi tentang kisah gembira dan menyeronokkan seorang pengguna Set Bersalin Shaklee dari Lahad Datu,Sabah. Beliau membeli Set Bersalin Shaklee dari kami pada June 2013 untuk digunakan semasa berpantang selepas melahirkan anak ketiga.

Alhamdulillah kami sangat gembira setelah mendapat mesej dari beliau. Menurut pelanggan yang kami sayangi ini, beliau mengalami pengalaman berpantang selepas bersalin yang jelas amat berbeza setelah mengambil  Set Bersalin Shaklee.


 
Testimoni banyakkan susu dengan Set Bersalin Shaklee

Jika dulu iaitu semasa berpantang  anak pertama dan anak kedua, beliau tidak berjaya dalam penyusuan susu ibu. Semasa anak pertama,  beliau mengatakan susu yang dihasilkan sangat sedikit. Manakala  anak kedua pula menurut pelanggan kami ini susu beliau sangat cair sehingga baby tak nak minum susu badan.

Alhamdulillah dengan Set Bersalin Shaklee semasa berpantang anak ketiga, beliau berjaya menyusukan anak beliau secara exclusif dengan susu ibu sepenuhnya.

Siti Al'Izzah's photo.
Keadaan ini jelas amat berbeza jika dibandingkan dengan pengalaman menyusukan  anak pertama dan anak kedua. Beliau amat gembira dan teruja dengan keadaan ini...

Testimoni Set Bersalin Shaklee untuk kurus badan.

Perkongsian beliau tentang hal ini amat membuatkan kami teruja sekali. Menurut beliau, sebelum hamil berat badan beliau ialah 82kg dan menjelang trimester terakhir berat badan meningkat ke 88kg.

Dalam masa sebulan menggunakan Set Bersalin Shaklee berat badan beliau telah turun menjadi 71kg. Wow!!! lagi rendah dari semasa sebelum hamil. Sungguh kami amat teruja apabila membacanya.

Selain daripada manfaat untuk membantu membanyakkan susu ibu dan menurunkan berat badan, pelanggan yang kami hormati ini turut berkongsi tentang keadaan dirinya yang amat bertenaga sepanjang berpantang walau terpaksa menjaga 3 anak kecil secara sendirian.

Siti Al'Izzah's photo.

Sangat mengujakan bukan?


Alhamdulillah dengan kisah gembira begini kami amat bersemangat untuk terus berkongsi kebaikan Shaklee dan Set Bersalin Shaklee dengan orang ramai.

Kami sedar pasti terlalu ramai ibu  mengandung yang ingin mendapatkan pemulihan terbaik selepas bersalin, namun ramai yang gagal akibat tersalah memilih produk yang sesuai. Jadi, apa kata, kali ini anda sendiri rasakan dan alami pengalaman yang amat berharga ini dengan memilih Set Bersalin Shaklee..

Kepada yang telah menggunakan Set Bersalin Shaklee, tahniah diucapkan kerana anda bijak memilih produk yang terbaik untuk manfaat diri dan bayi yang dilahirkan. Satu pelaburan yang amat berbaloi..

Jangan bimbang, khidmat konsultasi exclusif untuk penyusuan susu ibu dan berpantang, special untuk semua customer dan pelanggan VVIP kami yang amat kami sayangi akan diberikan jika anda membeli produk dari kami.
Jumpa lagi dalam entri yang akan datang.Wassalam...


Sila klik pada butang e-sell untuk pembelian secara online
 

                                 https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=53fdb13a424de26ee95ff49e5eee95b9

Tiada ulasan:

Catat Ulasan