Khamis, 8 Mei 2014

Kekal Bertenaga Dengan Performance Shaklee

Assalamualaikum, buat tatapan semua pembaca, malam ini saya ingin berkongsi maklumat tentang minuman pilihan bagi para atlet terutamanya dan untuk mereka yang berpuasa, atau pesakit yang akan menjalani pembedahan, sering keletihan,  kurang tidur, mengalami masalah vagina yang kering, cirit-birit, tiada selera makan, rendah paras gula, sering kepeningan dan sebagainya.

Performance Shaklee merupakan satu hidangan yang lazat untuk diminum pada bila-bila masa atau di mana sahaja atau dicampur dengan minuman yang lain(ESP Shaklee atau Meal Shake).

Kelebihan Perfomance ialah:

  • Meningkatkan daya ketahan badan - memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang waktu latihan (amat-amat sesuai bagi para atlet dan orang yang berpuasa)
  • Membekalkan tenaga dan daya ketahanan fizikal - mengandungi potassium, kalsium,sodium, fosforus, magnasium dan choride. Produk ini turut dirumus khusus untuk membekalkan tenaga fizikal bagi mereka yang aktif dalam kerja harian.
  • Mencegahkan penyahidratan - sesuai untuk orang yang cirit-birit
  • Mengekalkan paras gula - terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuh akibat kecederaan otot.
Alhamdulillah, ramai yang telah menggunakan produk ini menyatakan mereka tidak rasa letih apabila berpuasa, malah mudah pula untuk melakukan solat sunat terawih terutama di bulan Ramadan. Performance sebenarnya juga turut direka khusus untuk ahli angkasawan NASA, Amerika Syarikat.

Untuk maklumat lebih lanjut, sila hubungi saya:
                            
            01126099465 / 0139030098 
atau klik pada butang esell untuk order secara online..
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=b7196f5fd0fce35ccadc7001fd067588




Tiada ulasan:

Catat Ulasan