Sabtu, 12 April 2014

Nutriferon Menguatkan Sistem Imun

Alhamdulillah bersyukur kepada Allah kerana masih terus diberi peluang untuk bernafas pada hari ini. Semoga hari ini lebih baik daripada semalam. Berusahalah untuk sentiasa meningkatkan amal ibadat kita sebelum kita bertemu dengan Rabb kita.

Harapan saya agar semua pembaca sihat dan ceria. Kepada yang kurang sihat, mungkin sistem imun kita agak lemah. Jadi mudahlah kita mendapat pelbagai penyakit. Eloklah kita perkuatkan sistem imun tubuh kita agar kita sentiasa sihat, jauh dari penyakit-penyakit berbahaya. InsyaAllah.

Salah satu cara untuk menguatkan sistem imun kita ialah dengan pengambilan Nutriferon Shaklee. Nutriferon merupakan satu Formula Ekslusif dari Dr. Kojima dan diPaten oleh Shaklee.


Nutrtiferon diekstrak dari 4 tumbuhan iaitu biji labu, bunga Safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago yang mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi tubuh.  Formula yang digunakannya adalah semulajadi, selamat, tulin dan berkesan.

Antara manfaatnya:
# Mengukuhkan Sistem Imun dalam masa 3 hari
# Melawan kanser dan tumor
#Melindungi daripada influenza
# Meringankan stress dan kelesuan
#Melambatkan penuaan
# Mengurangkan infeksi pesakit Hepatitis B dan C
#Mempertingkatkan Menopause
# Mempertingkatkan PMS

Saya sendiri dah mencuba. Kalau dulu sering, batuk, selesema dan sakit tekak, Alhamdulillah sekarang makin berkurang. Harganya, RM181.25.Mahal!!! Jadi, daftarlah  menjadi ahli untuk mendapat harga ahli. Saya sedia membantu anda.

Berminat, sila hubungi saya:
     
        01126099465 atau order online(klik pada butang esell)

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=db11330cfb0a32a0e9b8e8b6c4bdc711

      

Tiada ulasan:

Catat Ulasan