Khamis, 30 April 2015

PROMOSI BULAN MEI - DAPATKAN SEGERA DARI PENGEDAR ANDA!!!

Assalamualaikum w.b.t.

Tanpa sedar kita sudah meniti masuk ke bulan  Mei 2015.  Tahun 2015 sudah hampir masuk setengah tahun. Hari ini pula kita menyambut Hari Pekerja. Jadi kepada semua warga maya "SELAMAT MENYAMBUT HARI PEKERJA". Semoga kita semua menjadi pekerja yang produktif, lebih cekap dan mampu melonjakkan imej syarikat kita atau apa jua lapangan pekerjaan kita.

Bekerjalah dengan bersungguh-sungguh. Jangan curi tulang, menepati masa serta amanah dalam melakukan tugasan yang diberi.

Alhamdulillah, pada bulan Mei ini, pihak Shaklee masih menawarkan produk yang hebat untuk semua pengguna dan pelanggan setia Shaklee. 

Produk Phytocol ST, OmegaGuard dan Vitalea For Children merupakan tiga produk menarik untuk seisi keluarga. 


Bagi yang mempunyai masalah kolesterol yang tinggi, Phytocol ST amat berkesan untuk membantu menyekat lemak dan kolesterol dalam makanan daripada menyerap masuk ke dalam salur darah kita. manakala OmegaGuard amat penting untuk  membantu menyingkirkan lemak-lemak yang sedia terkumpul di dalam salur darah kita. Ini hanyalah sebahagian daripada manfaatnya. Banyak lagi kesan yang baik jika kita mengamalkan pengambilan OmegaGuard dan Phytocol ST ni. Anda boleh "search" di blog saya untuk membaca entri-entri yang berkaitan.

Anak-anak jangan dilupa juga. Berikan mereka supplemen terbaik iaitu Vitalea Untuk Kanak-kanak yang mempunyai multivitamin dan mineral untuk membekalkan nutrisi secukupnya untuk anak-anak. Sudah pasti si manja kita memerlukan hadiah yang terbaik daripada kita. Jadi apa tunggu lagi, belilah sekarang.

Untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi percuma tentang produk, jangan segan-segan hubungi saya di talian 01126099465(Wan)

* Tunggu entri seterusnya, ada cenderamata istimewa kepada sesiapa yang ingin menjadi ahli Shaklee...dont' miss..(join our group under Master Salwa)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan