Isnin, 28 April 2014

Set Kempis Perut Shaklee -mengembalikan bentuk badan yang ideal

Malu dengan masalah perut yang semakin buncit!!!  

Anak baru seorang tapi gaya dah macam anak lima. Perut buncit menimbulkan masalah bukan sahaja kepada kaum wanita malah kaum lelaki juga. Yalah, kadang-kala, kita taklah gemuk mana, tapi bahagian perut tu mudah naik saja. Jadi, penampilan pun tak berapa cantik.

Apa sebenarnya punca masalah perut yang buncit ni?
Masalah perut buncit selalunya berpunca daripada bahan buangan yang terkumpul di dalam usus besar. Pakar pemakanan berpendapat individu yang memiliki usus besar akan menghadapi masalah untuk menyerap khasiat daripada makanan yang diambil. Ini menyebabkan mereka cenderung untuk makan lebih daripada sepatutnya. Ini juga punca terjadinya sembelit.

Selain itu, masalah ini berpunca apabila dalam tempoh berpantang, kita tidak memakai bengkung dengan tertib menyebabkan perut menggeleber.(Ini untuk wanitalah ya, jangan culas berbengkung terutama dalam pantang !)

Minum air selepas selesai makan juga boleh menimbulkan masalah. Sepatutnya minum setelah 30 minit selesai makan terutama selepas pengambilan makanan berat seperti mee dan nasi.

Selain bersenam dan teratur dalam penjagaan makan dan minum, anda boleh mencuba Set Kempis Perut Shaklee ini.




Terdiri daripada tiga produk penting iaitu:
  • OmegaGuard -merendahkan kolestrol, menghindar pembekuan darah di dalam badan, membantu mengekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL serta mengawal masalah obesiti dan mengurangkan risiko sakit jantung.
  • Lecithin -menyerap vitamin yang larut lemak, pemecahan lemak dan kolestrol,, pelangsingan, meringankan sembelit.
  • Alfalfa Complex - mencuci hati, darah dan usus, menyingkirkan lemak dan kolestrol
InsyaAllah, Set Kempis Perut ini dapat membantu kita memperoleh perut idaman serta mengatasi masalah kenaikan berat badan. 

Harganya cuma RM242.25(tidak termasuk kos penghantaran). Bagi sesiapa yang tinggal di Kuantan( Kampung Pandan, Taman Tas, Permatang Badak dan Sungai Isap), penghantaran terus ke rumah juga dilakukan.

Jika mempunyai sebarang permasalahan, jangan segan-segan untuk menghubungi saya di:
      01126099465 / 0139030098   atau klik pada butang esell di bawah untuk pembelian secara online....

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=6fbb2c2ee065c77a193d0057aab8fa11




Tiada ulasan:

Catat Ulasan