Khamis, 29 Mei 2014

Penggunaan Basic H Organic Super Cleansing Concentrate

Assalamualaikum buat warga alam maya sekalian...

Tiba-tiba beberapa hari ini, muncul isu tentang Basic H Shaklee. Apa dia Basic H ni ? Mengapa jadi popular pula? Isu ini timbul kerana ada pengguna yang telah mengadu tentang dakwaan yang mengatakan produk Basic H ini  boleh digunakan untuk membasuh puting botol susu.(Rujuk email di bawah)




Jadi, Basic H ini tak boleh digunakan untuk membasuh puting botol susu ke atau memandikan bayi.  Bahaya ke Basic H ni???

Bagi yang masih tidak tahu tentang produk ini, mari saya ceritakan...

Basic H Organic Super Cleaning Concentrate merupakan produk pencuci serbaguna yang berasaskan kelapa dan jagung. Ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia berbahaya seperti yang terdapat dalam bahan  pencuci yang terdapat di pasaran. Jelasnya, sebenarnya penggunaan Basic H tidak berbahaya kepada kita.

                            
Apa keistimewaannya?

Basic H ni merupakan pencuci yang amat menjimatkan, benar-benar berkesan membersihkan dan menanggalkan minyak gris  yang degil. Sebotol pencuci Basic H ini mempunyai kepekatan berganda yang hebat.

# Berkepekatan tinggi - 473ml(16 aun) menjana 182 liter pencuci berkuasa hebat
# Untuk 1001 kegunaan pembersihan dan cucian - membuang kotoran, minyak gris dan kotoran dari mana-mana permukaan yang boleh dibasuh(luar dan dalam), dinding-dinding, tingkap-tingkap dan cermin-cermin, lantai, peralatan dapur, dapur masak, mana-mana bahagian tertutup dan perabot
# Menghilangkankan kesan calar-balar yang mengandungi minyak gris yang degil, menanggalkan kesan comot, boleh digunakan bagi membersihkan minyak di laluan minyak, pembakar gril, ketuhar dan lain-lain.
# Tanpa perlu dibilas, tiada kesan comot dan kesan calar

                 

Harganya tidak mahal hanya RM46 sebotol dan boleh jimat sehingga setahun. Penggunaannya hanya 2-3 titik sahaja. Jimat bukan???

Jom, tengok testimoni pengguna Basic H... 
Boleh meredakan demam panas...kalau bahaya tentu tak digunakan untuk mandikan anak..
                

 White House kat US pun menggunakannya...

                        

Namun begitu saya tidak sarankan anda menggunakannya untuk tujuan lain walaupun masih banyak testimoni yang mengatakan kebaikan penggunaan Basic H selain yang dinyatakan di atas. Nak tahu lebih lanjut anda boleh google sendiri.

Yang penting, ingin saya nyatakan produk Shaklee ini memang mesra alam, berkesan dan bebas daripada bahan kimia yang membahayakan. Cubalah sendiri, baru tahu...

Hubungi saya di talian 01126099465 atau klik pada butang di bawah untuk pembelian secara online...


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=42ae1544956fbe6e09242e6cd752444c


Tiada ulasan:

Catat Ulasan