Jumaat, 16 Mei 2014

Lalui Tempoh Hamil Dengan Tenang dan Cergas

Assalamualaikum...

Semoga para pembaca sentiasa sihat, riang dan ceria,

Tahniah, jika anda sedang hamil sekarang!!!

Tentu anda tak sabar-sabar nak menimbang cahaya mata kan? Apa lagi kalau kehamilan ini merupakan hamil sulong. Lagi-lagilah tak sabar untuk menatap zuriat sendiri. Namun kadang-kala tempoh kehamilan selama sembilan bulan ni menimbulkan pelbagai ketidakselesaan kepada kita. Normallah, itu masalah biasa yang dialami oleh ibu-ibu yang hamil.

Adakalanya, paras hemoglobin(hb) dalam darah semakin rendah. Puaslah kita nak makan makanan tertentu untuk menambahkan tahap hemoglobin kita seperti makanan laut(kerang), sayur-sayuran hijau (bayam) dan meningkatkan pengambilan serat untuk mengelakkan sembelit. Kalau ke klinik pun, asyik-asyik jururawat beri nasihat yang sama. pelbagai vitamin diberi seperti zat besi dan biasanya dicadangkan ambil obimin untuk meningkatkan paras hemoglobin kita.

Di sini akak nak kongsi kepakaran akak membantu ibu-ibu mengandung menjalani tempoh kehamilan dengan tenang, sihat, cergas tanpa masalah-masalah yang disebutkan tadi.

Alhamdulillah, selepas menggunakan Set Mengandung Shaklee Asas ni, ramai ibu-ibu yang mengatakan mereka tidak lagi stress, tenang, masalah sembelit dan kejang kaki(terutamanya  apabila bangun tidur pada waktu pagi) tidak lagi berlaku.


Set ini mengandungi:-
  • SR Vitamin C -membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, memperbaiki insomnia, stres, mengurangkan koleterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat
  • Vita-Lea- penambahan tenaga segera, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, menyediakan asas nutrisi, memastikan sl hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pertumbuhan janin.
  • B-Complex-menggalakkan tumbesaran yang sihat dan normal bagi bayi dan kanak-kanak, membantu pembentukan sel darah merah, mencegah anemia, sakit kepala, keletihan, muntah-muntah dan meredakan alahan
  • Ostematrik- Mengandungi kalsium yang menghalang osteoporisis, memperbaiki kekejangan, kebas-kebas dan sakit sendi serta meringankan stres
Malah, bayi yang dilahirkan pun membesar dengan sempurna dan sihat. Para ibu juga tidak mempunyai masalah untuk menyusukan bayi. Susu  badan sentiasa penuh. Banyak manfaatnya.  Ini salah seorang bayi Shaklee.  Comel kan...lahir pun dah 3.95kg...macam anak-anak akak juga.



Jadi, jangan tunggu lagi, sila dapatkan segera Set Mengandung Shaklee Asas ni. Khidmat konsultasi akan diberikan secara percuma untuk anda. 

Berminat, sila hubungi :- 01126099465   
 atau order online(klik pada butang esell di bawah)


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5eea6fd7b02448c35fd405cfe823d128
 
                                         

Tiada ulasan:

Catat Ulasan