Ahad, 27 April 2014

Kaum Lelaki dan Masalah Kesuburan - Atasi dengan Set Kesuburan untuk Lelaki

Apabila disebut sahaja tentang masalah kesuburan, terus kita kaitkannya dengan wanita.  Sering berlaku kaum adam tidak mahu menjalani pemeriksaan doktor.  Sedangkan sebenarnya masalah ini juga boleh berlaku kepada kaum lelaki.

Usah malu untuk berjumpa dengan Pakar  Sakit Tuan. Mungkin melalui ujian kesuburan yang dilakukan oleh kedua-dua pihak sama ada suami atau isteri dapat membantu kita memperoleh zuriat.

Saya bukanlah orang yang pakar untuk membicarakan tentang masalah kaum lelaki ni.(Sila rujuk dengan Doktor Pakar ya) Namun di sini, saya ingin mencadangkan dua set produk Shaklee yang dapat membantu mengatasi masalah kesuburan lelaki.

Set yang pertama ialah Set Kesuburan Shaklee untuk Lelaki Lemah Tenaga yang terdiri daripada Vitamin E-Complex, Coqhealth dan B-Complex yang dapat memulihkan Libido, melancarkan aliran darah dan meningkatkan tenaga dan kecerdasan.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=3bbbc60ff463969b78a091ff51ac6566


Manakala set yang kedua pula ialah Set Kesuburan Shaklee untuk Lelaki Bermasalah Sperma yang terdiri daripada Coqhealth, Vitamin E-Complex dan Zinc Complex yang dapat membantu meningkatkan bilangan sperma, membantu hasil sperma yang aktif dan normal serta membantu meningkatkan kualiti air mani yang sihat untuk sperma hidup.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=153541c160234d5f9029608e65329ad0

Jangan bimbang, kami ada pakar-pakar perunding yang boleh dikonsultasi berkaitan dengan masalah anda. Jangan malu untuk bertanya. Saya akan cuba membantu anda.

Sila hubungi saya untuk maklumat lanjut:

            01126099465/0139030098 atau klik pada gambar untuk pembelian secara online....
                                             
                    


Tiada ulasan:

Catat Ulasan