Sabtu, 10 Mei 2014

Batu Karang: Bagaimana Mengatasinya?





Assalamualaikum. Bersua kembali. Diharapkan semua pembaca dalam keadaan sihat dan ceria. Kali ni saya nak share bagaimana saya membantu pesakit yang menghidap batu karang berjaya dibantu dengan khidmat kepakaran kami  menggunakan  Vivix Shaklee

Penyakit batu karang sering berlaku tidak kira kepada lelaki atau wanita. (Saya, ibu dan suami  sendiri turut mengalami masalah ini). Ia berlaku disebabkan kita suka tahan buang air kecil dan besar, kurang minum air masak yang mengakibatkan air kencing menjadi kotor lalu menyebabkan kumbahan yang tak ditapis dengan baik oleh pundi kencing terenap menjadi batu karang.




 
batu karang
Batu karang terjadi terutamanya  di saluran kencing, buah pinggang, hempedu. Batu karang boleh menyebabkan kesakitan yang amat sangat,  membuatkan emosi terganggu, sakit ketika ingin buang air dan terasa seperti di cucuk dengan jarum di bahagian pinggang.

Kalau dibiarkan terlalu lama, batu karang akan menjadi semakin besar dan bertambah banyak. Jika berlaku di bahagian buah pinggang, menyebabkan buah pinggang menjadi rosak dan tidak boleh berfungsi. Ini berlaku kepada ibu saya sendiri. Buah pinggang sebelah kanannya sudah tidak berfungsi. Akibat  pembedahan terpaksa dijalankan  untuk membuang batu karang tersebut.
.
Alhamdulillah, kini pesakit yang menghidap batu karang mampu tersenyum puas, gembira dan kembali sihat selepas mendapatkan perkongsian khidmat nasihat Vivix Shaklee daripada kami termasuk saya sendiri. Batu karang  dapat diuraikan dengan baik dan berjaya dikeluarkan melalui pembuangan air kecil. Sekaligus membuatkan kesakitan yang dialami hilang dan kembali cergas melakukan tugas harian.

Sekiranya anda menghidap masalah batu karang atau mengenali rakan-rakan yang mengalami masalah ini. Sudilah kiranya hubungi saya di 011 26099465/ 013 9030098 untuk saya  kongsikan penyelesaian bagi masalah ini  atau klik pada butang esell untuk order online. Sama-samalah kita menjaga tubuh badan kita agar sentiasa sihat. InsyaAllah.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=a851bd0d418b13310dd1e5e3ac7318ab







Tiada ulasan:

Catat Ulasan