Jumaat, 20 Mac 2015

BERHENTI MEROKOK

Assalamualaikum w.b.t. .

Dulu, saya pernah kongsikan bagaimana Encik hazrin berjaya berhenti merokok. Boleh baca dan tonton video tersebut (di sini ).

Kali ini, kita ikuti pula pengalaman salah seorang lagi bekas perokok yang berjaya berhenti merokok dengan mengamalkan pengambilan Vivix Shaklee.

Kalau nak tahu Encik Uzir ni mula merokok ketika berusia 14 tahun. Usia yang masih muda. Namun kerana ada kekuatan dalam diri untuk berhenti merokok serta dibantu dengan supplemen yang sesuai, beliau berjaya berhenti merokok.

Jadi, bolehlah ikuti pengalaman beliau ini dan kongsikan dengan sesiapa sahaja yang mempunyai niat hendak berhenti merokok. Mari sama-sama kita saksikan...



Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya

Jadi, sebenarnya tiada alasan pun untuk tidak berhenti merokok. Cuma kemahuan perlu tinggi dan sanggup keluarkan duit(RM475) untuk mendapat supplemen yang amat berkualiti ini.




Jangan tunggu lama-lama ya kerana pada 1 April nanti harga Vivix akan meningkat. Apa lagi GST punya ceritalah...

Jika anda seorang perokok atau mempunyai saudara mara, teman-teman yang merokok serta amat-amat ingin berhenti merokok, boleh hubungi saya di talian 01126099465(Wan). "Available  stok" dan COD sekitar bandar kuantan. Konsultasi percuma akan diberkan kepada anda.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan