Selasa, 10 Mac 2015

INGINKAN ESP SECARA PERCUMA...WOW, MACAM MANA TU!!!

Asslamualaikum w.b.t...

Kali ini, saya nak berikan ESP Shaklee secara percuma kepada dua orang pembaca blog saya ni. Ada sesiapa yang nak? OK, sila angkat tangan...alamak, minta maaf tak nampak lah pula...hiihihi. Maaf gurau je ya. 

Kenapa saya nak beri ESP Shaklee ni secara percuma? Sebenarnya, saya ingin merasai sendiri keistimewaan dan kelebihan produk ESP ni. Kata orang "tak kenal maka tak cinta". Sudah kenal maka teringat-ingat selalu. Ia juga sebagai tanda penghargaan saya buat para pembaca budiman yang datang berkunjung ke blog saya ini.



Namun ada syaratnya. Ok, syaratnya mudah sahaja:-

1. Terbuka kepada semua rakyat Malaysia kecuali sahabat-sahabat dari Group Wildan Multimillionaire. (dilarang ya...hihihi). Anda semua hanya perlu komen di ruangan komen mana-mana entri yang anda suka.

2. Berikan komen yang boleh membina atau share pengalaman anda sendiri menggunakan produk Shaklee. Kalau sekadar komen"terima kasih atas info tu", saya tak kira ya.

3. Berilah sebanyak mana komen sekali pun. Dua pembaca bertuah yang memberi komen terbanyak akan mendapat ESP Shaklee ni.

4. Tempoh masanya dari 11 Mac 2015 dan akan berakhir pada 25 Mac 2015. 

5. Pembaca juga dikehendaki like facebook saya iaitu https://www.facebook.com/pages/Pengedar-Vitamin-Kuantan/839601619423863

6. Pemenang akan diumumkan pada 26 Mac 2015 sama ada melalui blog saya atau facebook tersebut.

Jika, nak tahu lebih lanjut tentang produk ESP Shaklee ni, boleh baca entri saya di sini.

Ok ya semua, selamat memberi komen....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan