Isnin, 22 Disember 2014

SUSU BADAN KURANG???



Assalamualaikum wbt…

Salam ceria buat semua ibu-ibu khususnya yang baru sahaja lepas bersalin.  Pasti gembira dan teruja yang amat sangat dengan kelahiran putera dan puteri yang amat dinanti-nantikan selama ini. Tahniah buat ibu-ibu semua.


Semasa hamil, kita mungkin resah menunggu kelahiran bayi. Namun setelah bayi kita lahir, mungkin ada sesetengah ibu-ibu yang mula rasa  gelisah  dan bimbang kerana bekalan atau stok susu tidak cukup untuk dibekalkan kepada bayi terutamanya setelah mula masuk kerja. 

Pada masa inilah, ramai ibu-ibu yang mula memperkenalkan susu formula untuk bayi mereka. Alangkah sedihnya. Sedangkan pada tempoh ini(lebih kurang dua tahun), bayi sepatutnya mendapat sepenuhnya susu ibu untuk memastikan perkembangan minda, fizikal serta daya ketahanan badan yang kuat untuk membesar.

Ada sesetengah ibu, memang tiada masalah kerana mampu membekalkan stok susu yang banyak sehingga bayi mereka dapat susu ibu sepenuhnya walaupun si ibu tiada di sisi. Namun ada sesetengah ibu tidak begitu, puas dipam, susu yang keluar amat sedikit. Bagaimana caranya hendak mengatasi masalah ini???

Mari sama-sama kita tonton video di bawah. Semoga ia berguna buat ibu-ibu sekalian...




Ibu Yg PANIK Nak Tambah Susu Badan; Hingga Sanggup....

InsyaAllah, Shaklee ada penyelesaiannya untuk membantu para ibu. Jangan bimbang dengan produk Shaklee kerana ia sentiasa selamat,  sentiasa mesra  alam dan sentiasa berkesan untuk membantu menangani masalah kita.

Set Penyusuan Shaklee

1. Set Penyusuan Shaklee Basic

Untuk para ibu sekalian, Set Penyusuan Shaklee Basic  yang terdiri daripada ESP, Alfalfa dan Ostematrik dapat membantu menambahkan kuantiti dan kualiti susu ibu malah menjadikan tubuh ibu lebih cergas walaupun penat bekerja.




 2. Set Penyusuan Shaklee Extravaganza

 Jika, ibu-ibu mempunyai bajet, lebih boleh ambil set Penyusuan Shaklee Extravaganza ini yang terdiri daripada Vitalea, Vita-C, B-Complex, Ostematrik, ESP dan Alfalfa Complex. Sudah pastilah hasilnya lebih baik, kualiti dan kuantiti susu yang lebih baik, dapat menenangkan para ibu serta mencergaskan badan setelah penat bekerja seharian.  


Bukti telah ada... hanya kita yang boleh memberikan yang terbaik untuk bayi kita. Yakinlah susu ibu memang terbaik.





Kepada para ibu yangmasih tercari-cari produk yang baik, cubalah produk Shaklee sekarang dan rasailah sendiri Shaklee Effect...


Berminat sila hubungi saya (Kak Wan) di talian - 01126099465(sms/whatsapps/tele)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan