Ahad, 14 Disember 2014

COLLAGEN SHAKLEE : TERLAJAK LARISLAH PULA!!!

Bismillahi Rahmanir Rahim...

Assalamualaikum...

Beberapa hari ni, saya mendapat panggilan daripada pelanggan. Kebanyakannya bertanyakan tentang Collagen Shaklee. Tambahan pula adanya promosi beli 3 percuma 1. Maka, semakin hebatlah sambutan pengguna.

Kalau kita memang pengamal Collagen atau mahu cuba menambilnya, inilah masa dan ketikanya.  Bayangkan kalau harga  sekotak  Collagen yang mengandungi 15 sachet ni ialah RM298. Namun, anda hanya perlu membayar RM223.50 sahaja untuk sekotak pada masa ini sehingga 31 Disember sahaja. Bagaimana caranya, hubungi  saya di talian 01126099465.  Rugikan kalau tak cuba sekarang...


Namun sebelum  anda mengambil Collagen, pastikan dahulu anda telah buat pemeriksaan kesihatan untuk memastikan anda bebas daripada masalah fibroid, cyst atau endometriosis. Malahan bagi pesakit kanser seperti  kanser payu dara, kanser ovari, kanser serviks dan prostat  juga dilarang sama sekali mengambil Collagen. Bukan produk Collagen Shaklee sahaja malahan kolegan jenama yang lain juga.

Mengikut kajian  pakar perubatan, pengambilan  kolagen bagi yang mempunyai masalah  tersebut boleh menyebabkan  sel-sel cyst, fibroid dan kanser semakin aktif.

Namun, jika anda bebas daripada  semua  masalah  tersebut... anda boleh  mengambilnya tetapi pastikan yang betul-betul selamat dan mendapat kelulusan Kementerian  Kesihatan  Malaysia je...Jadi, sentiasa berhati-hati ya.

Saya tahu ramai yang hendakkan kulit yang cantik, anjal dan tegang terutama yang berusia...macam saya ni namun berhati-hatilah  takut nanti yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran.

Jangan tak tau, orang lelaki pun boleh ambil collagen ni. Silap hari bulan, kulit dia lebih cantik dari kita...

Untuk mengetahui kelebihan produk Collagen Shaklee ni boleh rujuk artikel terdahulu (di sini.)

Jadi kepada yang berminat, boleh hubungi saya di talian 01126099465. COD sekitar Kuantan.

Ini pula antara testimoni  pengguna yang terkesan dengan produk Shaklee termasuk menggunakan vitamin E, vitamin C malah Collagen juga... Selamat menonton...



Lepas 7 Tahun Geram Muka Berjerawat Teruk, Ini Yg Dia Buat

Untuk melihat testimoni pengguna yang berpuas hati dengan Collagen Shaklee...anda boleh google sendiri. Yang penting Collagen Shaklee ni sentiasa selamat, sentiasa mesra alam dan sentiasa berkesan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan