Ahad, 12 Oktober 2014

PROMOSI ESP KEMBALI LAGI…


Bismillahi Rahmanir Rahim…


Alhamdulillah, segala puji bagi Allah kerana masih diberi peluang untuk bernafas pada hari ini.

Sudah bersawangkah blogku ini…maklumlah lama tak menjenguk.  Kesibukan pada akhir-akhir tahun ni agak tidak mengizinkan saya berblogging. Hanya hujung minggu ni ada peluang. Dapatlah ‘update’  blog.


Tak sangka pula pada bulan Oktober ni, sekali lagi  Shaklee membuat promosi  produk Energising Soy Protein(ESP) .  Awal tahun dulu, kalau tak silap bulan Februari  dah promosi ESP. Ni bulan Oktober  pula. Kenapa agaknya ya!!!


Mungkin antara faktornya produk ESP ni paling laris di pasaran. Banyak pengguna yang telah memberikan respon positif apabila menggunakan ESP.  Bahkan ramai yang mengulang beli setelah pertama kali menggunakannya.




Jadi kepada yang belum mencuba produk ESP ni, boleh ambil peluang sekarang. Beli enam, percuma satu. Kongsikan dengan rakan-rakan atau saudara-mara. Harganya akan jauh lebih murah dan dapat keahlian percuma seumur hidup.  

Berikut antara kebaikan ESP :


Kalau tak  nak beli enam ‘can’ tu, tak apa boleh cuba satu ‘can’ dulu. Saya akan berikan harga yang sama dengan promosi (harga istimewa untuk anda). Bagaimana berminat? Jangan segan-segan untuk hubungi saya di talian 01126099465(Kak Wan)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan