Khamis, 3 November 2016

Ubah Gaya Hidup Kita





Assalamualaikum dan salam sejahtera...


Kata orang memilih jenama yang terbaik  mampu mengubah gaya hidup kita menjadi lebih berkualiti.
Cuba lihat sekeliling kita, udara  tercemar, makanan kita  banyak bahan-bahan kimia berbahaya serta gaya hidup kini yang nak  cepat dan segera (instant) je memang  mengundang bahaya.
KFC, MacDonald, Pizza Hut dan lain-lain memang sedap hingga menjilat jari tapi kalau jadi amalan maka macam-macam penyakitlah yang datang.
Ayam pun banyak yang disuntik dengan antibiotik serta bahan kimia yang boleh merangsang  dan cepatkan tumbesarnya. Menakutkan...tapi itulah realiti  setiap hari. Nampak gayanya kena balik ke zaman atuk-atuk kita dulu...no.
Jom tukar gaya hidup kita. Amalkan gaya hidup yang sihat. Bebaskan keluarga kita daripada bahan-bahan toksik dan racun ni.
Sebab itulah saya pilih Shaklee. Kata orang ubah jenama boleh ubah gaya hidup kita...Habis nak makan Shaklee saja ke, tak payah makan nasi...ke guane???


Sebagai sebuah syarikat yang menjaga kelestarian dunia untuk generasi masa depan, Shaklee bukan hanya menjual vitamin semata-mata. Malah bahan-bahan yang dipilih terbaik dari ladang  serta berkonsepkan alam semula jadi.
Shaklee bebas daripada perasa tiruan, pemanis atau bahan pengawet.
Bayangkan sudah 100 tahun tapi masih mampu lagi bertahan.  Kerana apa??? Sudah pasti keyakinan penggunanya.
Apa lagi ada bukti kajian klinikal serta "landmark study" yang membuktikan produknya selamat, berfungsi serta mesra alam.
Antaranya produk yang saya amalkan ialah OmegaGuard Shaklee. Ia diekstrak dari ikan laut air sejuk di perairan negara Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan. Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi asid lemak Omega-3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.


Produk yang lain pun begitu juga.Hanya mengandungi  bahan-bahan terpilih daripada alam semulajadi seperti ESP dibuat daripada soya nonGMO. Susah nak cari...hanya satu-satunya dalam dunia.
Jadi apa kata kita tukar gaya hidup kita dengan berShaklee sekarang. Nak jaga kesihatan, mesti sanggup melabur...InsyaAllah ada hasilnya.
Tukar gaya hidup kita dengan berShaklee sekarang...
Kesihatan kita tanggungjawab kita...k
#tsunamishaklee
#lifeamazing
#superstarshaklee
#TEAparty

Jika berminat nak tahu lebih lanjut tentang Shaklee...hubungi saya di talian 01126099465 (Wan)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan