Khamis, 15 Januari 2015

BERHENTI MEROKOK DENGAN VIVIX SHAKLEE

Assalamualaikum wbt...

Susah sangat ke hendak berhenti merokok?

Katanya, sudah cuba bermacam-macam cara tetapi masih tak mampu meninggalkan sebatang rokok.

Katanya lagi, merokok ni nampak macho, hebat serta ada gaya tersendiri...betul ke???

Yang ini hanya kaum lelaki  yang merokok je boleh jawab.

Alhamdulillah saya mendapat seorang suami yang tidak merokok. Begitu juga adik-adik lelaki serta ipar-duai tidak ada yang merokok...Rasa lega kalau tidak mencium bau asap rokok.

Hanya arwah ayah yang merupakan perokok tegar. Oleh sebab semua anak menantu tidak merokok, arwah ayah tidak pernah lagi merokok di hadapan kami. 




Kadang-kala agak rimas juga dengan bau asap rokok ni. Paling  geram apabila mereka merokok di restoran atau kedai makan...tolonglah jangan merokok di tempat awam.   Kasihanlah kepada orang lain yang tidak merokok ni...

Sebenarnya tiada sebab untuk kita tidak boleh berhenti merokok. Ramai yang sudah berjaya. Mengapa tidak kita?

Saya tidak mahu menceritakan keburukan sebatang rokok tu. Sebenarnya perokok sendiri pun sudah tahu namun disebabkan sudah ketagihan kerana paras nikotin yang tinggi menyebabkan mereka sukar berhenti.

Ini merupakan salah satu testimoni perokok yang sudah berjaya berhenti merokok.


Selain itu, mari ikuti perkongsian dan  pengalaman seorang suami yang telah mengambil supplemen Vivix(yang diberi oleh isteri yang prihatin) dan akhirnya berjaya membuang tabiat merokok si suami. Seorang isteri amat sayang kepada suaminya...Si suami ni patut bagi rewards kat isterinya...hihihi.

Jom, sama-sama kita dengar pengalaman En. Mohd Hazrin Yahya yang telah ber jaya berhenti merokok dengan Vivix Shaklee.                                                                                                                                                                                                                                                                                 


                                                                                                

Jadi, apa alasan anda lagi. ALLAH bagi kita dua pilihan sahaja. Nak berhenti ke tak nak...Pasang niat dalam hati untuk berhenti, InsyaAllah berjaya. Hanya ALLAH yang dapat membantu kita. Vivix hanyalah sebagai asbab sahaja, tetapi keazaman dan kemahuan kita disamping tidak lupa memohon kepada ALLAH memungkinkan kita berjaya mencapai impian kita.

Sekurang-kurangnya kasihanlah kepada isteri dan anak-anak yang terpaksa menghidu bau asap rokok yang memudaratkan kesihatan mereka.

Kebetulan promosi Vivix sedang berjalan sekarang sehingga akhir bulan Januari. Ambillah kesempatan untuk mendapat harga promosi...nak tahu berapa, jom sms/call/whatsapps saya di talian 01126099465.                                                                                                                      

2 ulasan:

  1. Untuk berhenti merokok agak susah kalau tak ada supporter atau supplement.. apa-apahal niat dan tindakan kita untuk berhenti merokok adalah lebih penting..

    BalasPadam