Jumaat, 2 Januari 2015

TRIPLE PROMOSI UNTUK BULAN JANUARI 2015

Bulan Januari  2015, promosi berganda-ganda daripada Shaklee. Tiga produk hebat untuk anda semua. Ambil kesempatan ini untuk membeli dengan harga yang lebih menjimatkan. 
Tiga produk utama yang menjadi promosi ialah Vivix, Alfalfa Complex dan Vitalea Chewable untuk anak-anak.

Dua pilihan untuk anda, beli enam maka dapat percuma satu atau beli dua dengan harga diskaun 5%.



Kehebatan vivix memang tidak dinafikan lagi. InsyaAllah banyak manfaatnya kepada sesiapa yang hendak kurus, mengalami masalah darah tinggi, kencing manis, kanser,  penyakit tibi,  hendak berhenti merokok, rsedung malah dapat membantu masalah-masalah lain juga. 

Namun, jangan lupa kita hanya mampu berikthiar, Allah yang Maha Penyembuh. Kadang-kala, sesuatu produk itu mengambil masa yang lama untuk memulihkan sel-sel badan yang telah rosak. "Healing crisis" juga mungkin akan dialami terlebih dahulu. Namun anda dinasihatkan agar terus mengambilnya.





Vitalea Chewable untuk anak-anak amat sesuai kepada kanak-kanak yang berumur 4 tahun ke atas. Ia bertindak sama seperti Vitalea untuk orang dewasa. Mempunyai kandungan nutrisi yang lengkap untuk kesihatan optimum anak-anak kita. Jadi, buat ibu-ibu yang risau anak-anak tidak mendapat vitamin yang mencukupi kerana tidak makan sayur atau sukan makanan ringan, produk ini dapat membantu anak kita mendapat bekalan nutrisi secukupnya.





Produk Alfalfa memang terbukti berkesan untuk melegakan keletihan, melawan alahan(semasa hamil), menyingkirkan lemak dan kolesterol serta mencuci hati, darah dan usus.


Promosi ini berlangsung selama sebulan. Jadi, marilah rebut peluang untuk membeli dengan harga yang lebih jimat...

Untuk keterangan lanjut, hubungi saya di talian 01126099465(call/sms/whatsapps)- Kak Wan sedia membantu anda.

*COD area Kuantan merangkumi Bandar Kuantan, Taman Tas, Pandan, Sungai Isap, Permatang Badak dan sekitarnya
*Luar daripada kawasan Kuantan - Pos Laju
*Tawaran istimewa - kos penghantaran percuma

Tiada ulasan:

Catat Ulasan