Rabu, 14 Januari 2015

CARA MUDAH MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE...

Assalamualaikum wbt.

Semoga sihat sejahtera semuanya. Syukur Alhamdulillah kerana masih dipanjangkan usia oleh ALLAH swt.

Nampak semuanya tersenyum gembira dan ceria je pada hari ni...

Kenapa ya? Ha ini mesti sebab dah dapat bonus atau BRIM , kan, kan, kan.. 

Semuanya akan gembira kalau dapat duit ...tapi jangan lupa sumbangkan sebahagian buat ibu bapa yang kita kasihi, keluarkan zakat dan orang-orang yang memerlukan sumbangan kita terutamanya sahabat-sahabat kita yang baru sahaja mendapat musibah banjir.

Kalau sebelum ni teringin sangat nak jadi ahli Shaklee tapi disebabkan kurang bajet, terpaksa "hold on", jadi sementara dah ada duit ni eloklah diteruskan.

Hari ni, saya akan terangkan cara-cara yang mudah untuk menjadi ahli Shaklee. Ada dua cara yang boleh kita pilih.

Cara Pertama:-

Dengan membayar RM65 yuran keahlian, maka kita layak menjadi ahli Shaklee seumur hidup. RM10 dikenakan untuk kos penghantaran kit Shaklee.

Pihak Shaklee akan menghantar kit tersebut dalam tiga atau empat hari bekerja atau dalam tempoh seminggu. Ikut tempat lah ya.

Selesai je mendaftar, kita akan diberi no pengenalan(id) dan password. Maka kita boleh terus online ke laman web Shaklee. Gunakan id dan password yang diberi untuk login di member area. Ok, boleh kita mula membeli-belah secara online dan bayar menerusi kad debit atau kredit.

Cara Kedua:-

Inginkan keahlian secara percuma??? Semua orang nak kan...kan.

Caranya, kita cuma perlu membeli barangan produk Shaklee dalam lingkungan RM650 atau kumpul 200 mata uv, automatik kita dapat jadi ahli secara percuma tanpa perlu membayar yuran keahlian sebanyak RM65 tu.

Contoh: Jika kita beli dua botol Vivix sekarang maka kita sudah layak untuk mendapat keahlian secara percuma. Maka anda sekarang bergelar Shaklee Independent Distributor(SID)

Semua ahli akan mendapat nombor keahlian dan "password" untuk membolehkan kita login di member area.



Mudah kan...


Selepas ni tak perlu susah-susah lagi nak minta membeli supplemen Shaklee ni pada harga ahli. Kalau kita pengguna setia, adalah lebih baik kita menjadi ahli. Rebat juga akan diberi kepada kita. Bermakna kita dapat jimatkan lagi duit kita.

Keahlian dapat, harga ahli dapat, barang dapat, bonus pun dapat dan boleh berbisnes kalau mahu. Dapatlah "side income" buat kita.

Bagi yang ingin meneruskan kerjaya dalam dunia Shaklee ni pun boleh. Kami mempunyai "support team" yang kuat yang akan memberikan bimbingan sewajarnya sehingga berjaya mencapai target kita.

Jadi kepada warga Kuantan khasnya dan rakyat Pahang amnya yang berminat untuk berbisnes, marilah join Group Jutawan Shaklee(PM Cery)

Kejayaan akan hadir jika kita mempunyai keinginan yang kuat dan mengikut jejak langkah orang-orang yang telah berjaya...


Jom bersama-sama  jadi ahli Shaklee!!!

Tahniah, kerana memilih untuk bersama dengan group kami...

#Sila sms/whatsapps saya  di talian 01126099465(Kak Wan)untuk maklumat lanjut.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan