Ahad, 5 Julai 2015

CARA MENDAFTAR AHLI SHAKLEE SECARA PERCUMA

Salam Ramadan buat semua warga maya...

Cara mendaftar sebagai ahli Shaklee secara percuma...ya ke ni!!!

Pada hari ini, saya dapat mendaftar seorang lagi ahli baru iaitu Puan Zai menjadi Shaklee Independent Distributor setelah dia berminat untuk mendapatkan Set Bersalin Untuk Kuruskan Badan. 

Ya lah daripada terpaksa membayar harga jual yang mahal, kini dia dapat tersenyum gembira kerana harga setelah menjadi ahli ternyata lebih jimat lagi. Dahlah keahlian seumur hidup, dapat pula rebat serta dapat percuma pula sebotol Vitalea. 


Sebenarnya Puan Zai dapat jadi ahli secara percuma jika dia menambahkan pembeliannya. Namun disebabkan tidak cukup mata uv iaitu 200 uv yang ditetapkan oleh pihak Shaklee, jadi tidak dapatlah keahlian secara percuma tersebut.

Alhamdulillah, saya salah seorang yang telah menjadi ahli Shaklee secara percuma.  Saya membuat pembelian Vivix, Alfalfa serta Coqhealth, maka tidak perlulah lagi saya membayar yuran keahlian tersebut. Anggarannya kita perlu membayar sebanyak RM700++ untuk mendapat keahlian secara percuma ini.

Contohnya, sekarang sedang offer Vivix. Jika kita membeli hanya dua botol Vivix, kita telah layak menjadi ahli secara percuma. Harganya sudah pasti amat-amat jimat. Malahan kita juga dapat rebat sekitar RM35, diskaun 5%, percuma Vitalea malah dapat menyertai Program Young Entrepreuner Shaklee(YES) yang melatih kita menjadi Pengedar Shaklee yang berjaya.


Hah...kan berbaloi tu. Pengambilan nutrisi ni amat penting  buat  kita. Badan kita (terutama yang dah berumur macam akak ni)  memang amat-amat memerlukan pengambilan nutrisi yang seimbang. Vitamin ni pun perlu diambil secara berterusan. Bukan boleh ambil hari ni, esok stop!!! Kemudian kita pun mulalah kata tak berkesan pun ambil Vitamin Shaklee tu. Sedangkan kita ambil dalam jangka masa sekejap sahaja.

Alhamdulillah selama setahun lebih menjadi penggunanya, akak berpuas hati dengan Shaklee ni. Masalah yang akak hadapi dapat sembuh dengan izin Allah jua. Hingga sekarang, akak tetap mengambilnya.

Tak rasa rugi pun menjadi ahl. Malahan sekarang ni boleh tambah lagi pendapatan dengan menjadi Pengedar Shaklee di Kuantan ni.

Okaylah...jadilah seorang pengguna yang bijak...apa kata jom daftar sekarang!!! Oh ya tunggu entri malam esok ya...akak nak bagi hadiah kepada ysesiapa yang jadi ahli dengan akak sepanjang bulan Julai ni. Nak tahu hadiah apa...sabar...InsyaAllah kita bersambung esok...

Berminat, boleh hubungi saya di talian 01126099465(Wan)...









Tiada ulasan:

Catat Ulasan