Selasa, 2 September 2014

TAWARAN HEBAT SUPER SUPREME SHAKLEE

Bismilahirahmanir Rahim...

Tawaran hebat Super Supreme September Shaklee khususnya buat pengguna  Shaklee...

Dua promosi sekali gus untuk anda pada bulan September ini...



* MEAL SHAKES-BELI 3 PERCUMA 1


Bagi penggemar Meal Shakes inilah masanya untuk mendapatkan minuman nutrisi yang lengkap dengan perasa vanila yang sungguh lazat.

Meal Shakes ini boleh diambil oleh semua golongan termasuklah kanak-kanak. 

Ia membantu pertumbuhan dan tumbesaran kanak-kanak dengan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. 

Kaya dengan serat, protein, kalsium serta mengandungi Glisemik indeks yang rendah.

Hidangan lengkap ini dapat memberi secukupnya keperluan vitamin kanak-kanak terutamanya yang sudah tidak minum susu.  

Boleh juga mengatasi sembelit yang dialami oleh kanak-kanak yang memang kurang gemar makan sayur-sayuran ni(macam anak saya juga).

Bagi yang tak gemar mengambil sarapan pagi tu, boleh lah ambil Meal Shakes...rasa kenyang bila minum Meal Shakes ni..

* cara pengambilan - campurkan 2 sudu besar Meal Shakes dalam secawan air (kalau nak sejuk tambah ais) atau boleh campur dengan ESP Shaklee. Ikut selera anda.

* Harganyacuma RM113.75 satu canister. Jadi kalau anda borong 3, harganya jadi lebih murah kerana dapat percuma satu lagi. Jadi, ambil peluang ini untuk diri anda dan si manja anda...

* COLLAGEN POWDER SHAKLEE - BELI 6 PERCUMA 1

Tawaran hebat untuk semua yang nak cantik, awet muda dan memiliki kulit yang anjal dan lembut seperti bayi...itulah dia Collagen Powder Shaklee.

Zaman sekarang ni, semua nak nampak muda kan...bila masuk ke usia 30an dan 40an, rasa kulit pun dah mula berkedut, kusam dan tak bermaya.

Jadi yang ada masalah ni, boleh cuba Collagen Powder ni. Collagen ni bukan sahaja menganjalkan kulit, malah menguatkan akar rambut, kuku dan menghilangkan penuaan.

Diekstrak dari sisik ikan merah, camelli Jponica, pfaffia, kekerang dan kaya dengan Vitamin C dan B serta mengandungi lactobacillus acidophilus yang membantu menguatkan sistem usus. 

Cubalah hari ni...

* cara pengambilan - elok dicampur dengan jus buah-buahan atau minuman lain kerana bau hanyir ikan agak terasa kalau diminum begitu sahaja. Boleh diambil pada waktu pagi atau sebelum tidur. Kalau nak jimat, satu sachet sehari selama seminggu, lepas tu bolehlah selang sehari..

* Harganya berapa ya??? RM298 untuk sekotak. Kalau beli tiga kotak, dapat keahlian PERCUMA untuk SEUMUR HIDUP dan dapat beli dengan harga ahli. Kalau beli 6 kotak, dapat PERCUMA 1 KOTAK. Boleh share dengan kawan-kawan.  Pastinya lebih murah....ok.. kalau berminat nak beli sila contact saya di 01126099465.


testimoni pengguna collagen


Sebarang pertanyaan, boleh kemukakan di bawah...

 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan