Rabu, 7 Mei 2014

Set Kurus Extravaganza Untuk Masalah Obesiti


Bismillahir Rahmanir Rahim. Selawat  dan Salam ditujukan buat Nabi junjungan, Nabi Muhammad saw, ahli keluarga dan  sahabat-sahabat baginda. 

Selepas kepenatan menguruskan tugas-tugas rutin di rumah, barulah ada peluang untuk berkongsi infomasi  buat rakan-rakan pembaca di luar sana. Kepakaran saya ialah bagi membantu wanita atau lelaki yang mempunyai masalah berat badan yang berlebihan untuk menjalani kehidupan yang lebih sihat, cergas dan bertenaga serta memperoleh kembali berat badan yang ideal.
   

 Senarionya pada hari ini, ramai kalangan wanita dan lelaki tanpa mengira usia menghadapi masalah obesiti, menyebabkan pergerakan agak kurang cergas, tidak mampu berjalan dengan pantas, sering rasa letih, tidak bermaya dan sudah pasti akan ditimpa pelbagai penyakit. Situasi ini mnimbulkan rasa rendah diri dan malu serta menyebabkan mereka agak sukar untuk mendapat kawan terutamanya remaja perempuan.

Pelbagai produk dan diet dicuba tetapi kadang-kala hanya sekerat jalan. Akhirnya berat badan yang diidamkan tidak juga diperoleh.

Alhamdulillah, ramai pengguna yang telah menggunakan produk dan khidmat kami melahirkan rasa gembira kerana berat badan mereka beransur turun. Malah ada yang dapat menurunkan berat badan sebanyak 10kg dalam seminggu...





Mereka merasakan hidup mereka kembali normal dan dapat bergerak cergas dan pantas seperti teman-teman yang lain. 

Jikalau anda merupakan golongan yang menghadapi masalah obesiti ini atau anda mempunyai rakan-rakan yang bermasalah, jangan ragu-ragu untuk berhubung dengan kami. Dengan kepakaran yang kami ada, kami akan cuba membantu  menyelesaikan masalah anda. 

Salah satu set pemakanan yang anda boleh ambil ialah Set Kurus Extravaganza ini.



Set ini terdiri daripada OmegaGuard, ESP Shaklee, Alfalfa Complex, Herblax, Vitalea, Lecithin, Cinch Energy Tea dan Cinch Shake(Caffe Latte/ Chocolate/Vanilla).

  • OmegaGuard - membantu mengurangkan paras kolesterol dan tekanan darah.
  • ESP Shaklee -Menjamin tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar.
  • Alfalfa Complex-Mengurangkan toksin dan merendahkan kolesterol.
  • Heblax - meningkatkan proses pencernaan menjadi lawas dan mengurangkan sembelit.
  • Vitalea-mengekalkan kesihatan yang baik dan membantu pembentukkan sel-sel darah merah.
  • Lecithin -Memecahkan lemak dan mengurangkan paras kolesterol.
  • Cinch Energy Tea - meningkatkan tenaga secara semulajadi dan nyaman.
  • Cinch Shake-Diperkaya dengan Leucine bagi mengekalkan otot semasa anda menurunkan berat badan serta protein yang membantu anda rasa kenyang.
Semoga, perkongsian ini dapat membantu anda menjalani hidup dengan penuh ceria, selesa dan cergas tanpa masalah yang sekian lama membelit diri.

Sekiranya, anda memerlukan bantuan saya, sila hubungi saya di talian 01126099465 /0139030098   atau klik pada butang esell untuk order..
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=d346c2bc24a74cc35bc7c84444da4925

Tiada ulasan:

Catat Ulasan