Ahad, 1 Jun 2014

Phytocol ST Shaklee Turunkan Kolesterol Walaupun Makan Banyak Makanan Berlemak!!!

Phytocol ST Shaklee ??? Apa tu, tak pernah dengar pun???

Baiklah rakan-rakan semua...semua orang mungkin tertanya-tanya apa produk Phytocol ST Shaklee ni. Maklumlah tak pernah dengar sebelum ni terutama pengguna tegar Shaklee.

Hari ni, akak nak ceritakan pasal Phytocol ST Shaklee ni.


Phytocol ST Shaklee ni merupakan produk baru yang bakal dilancarkan dalam National Conference Shaklee yang akan diadakan pada 7-8 Jun nanti.

Apakah kebaikan Phytocol ST Shaklee ni??

Phytocol ST Shaklee ni mampu membantu menghalang kolesterol daripada makanan yang kita makan daripada menyerap ke dalam saluran darah. Bagaimana ia membantu? Dalam Pyhtocol ni terdapat fitosterol yang membantu menghalang serta memerangkap kolesterol dalam makanan yang kita makan.




Untuk membantu kita mempunyai kefahaman yang lebih mendalam tentang fitosterol ni, lihat gambar di bawah. Rajah di bawah, jelas menunjukkan bagaimana Fitosterol membantu untuk menghalang penyerapan kolesterol. Kolesterol yang masuk dalam usus kita akan diperangkap dan dihalang oleh Fitosterol ini. Oleh itu, kolesterol tersebut tidak dapat masuk ke dalam saluran darah kita. Malah, ia akan dibuang bersama dengan bahan-bahan buangan...







Berapa banyak fitosterol yang kita perlukan untuk merendahkan paras kolesterol  secara semulajadi ini. Mengikut Institut Kesihatan Kebangsaan(NIH), kita disyorkan menambah 2,000mg Fitosterol ke dalam diet harian kita. Kalau kita ambil 4 biji Pythocol ST ini dalam sehari bersamaan dengan 2,000mg Fitosterol. Jadi, ia sesuai dengan yang disyorkan.






Ini, hasilnya jika ia diambil secara berterusan, kolesterol dalam badan kita akan berkurangan.





Maka, kolesterol ni tak dapat berkumpul dalam saluran darah. Ini membantu pengaliran darah yang lancar serta dapat membantu meningkatkan kesihatan jantung kita. Kita juga tak perlu risau dengan kenaikan berat badan ke...InsyaAllah badan sihat, berat pun tak naik.

Jadi, kita boleh makan apa sahaja terutama pada musim perayaan nanti (Hari Raya puasa dah tak lama lagi). Makanan favourite kita seperti rendang, ketupat, lemang, nasi minyak, nasi dagang dan lain-lain makanan yang banyak kolesterol tu boleh diambil tanpa rasa bimbang. Yang perlu kita buat, ambil dua biji Pythocol ST Shaklee ni  sebelum makan. Lepas tu, kita makanlah makanan kegemaran kita tu.

Kalau nak hasil yang  lebih baik lagi kita tambah dengan Omega, Garlic, Vitamin E dan Alfalfa yang membantu mencairkan kolesterol lama yang dah terkumpul dalam badan kita tu. 


Ringkasnya, Pythocol ST ni dapat menyekat kemasukan kolesterol ni dalam saluran darah kita. Bolehlah makan sepuas hati pada hari raya... Seronok kan!!!

Apa lagi, marilah kita pakat-pakat memborong seorang satu botol atau hadiahkan buat ibu bapa dan adik-beradik kita untuk kita gunakan pada hari raya nanti...Masa dilancarkan nanti, ada promosi. Jika kita beli 6 botol, maka kita akan dapat percuma 1 botol. Kalau nak beli satu, pakat-pakat kongsi dengan rakan-rakan, dapatlah harga diskaun.

Teruja bukan...kalau ya, contact akak di 01126099465 / 0139030098...   atau anda boleh order dengan klik icon di bawah untuk pembelian secara online...



https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=421b0ea70ab7fd681ae63a8f12695199




2 ulasan:

  1. Assalam. Terbaik utk kesihaatan bg golongan pertengahan.

    BalasPadam
  2. InsyaAllah. Ia berkesan untuk menurunkan kolestrol.

    BalasPadam