Isnin, 2 Jun 2014

Manfaat Pengambilan Vitamin E Complex Shaklee

Assalamualaikum w.b.t....

Semoga semuanya ceria-ceria sahaja pada hari ini. 

Oleh sebab bulan ini merupakan promosi Vitamin E Complex, maka akak nak ceritakan sedikit sebanyak tentang Vitamin E Complex dan manfaat pengambilan Vitamin E Complex ini.

Sebenarnya, jika kita mampu mengambil makanan-makanan berikut iaitu 1kg biji gandum, 500ml minyak safflower, 8kg bayam dan 500g badam pada setiap hari mencukupi untuk keperluan 400IU vitamin E yang diperlukan oleh badan. Tapi..mampu ke nak ambil sebanyak itu setiap hari. Jadi, Shaklee memudahkan kita untuk mendapat sumber Vitamin E hanya dalam sebiji kapsul yang perlu diambil setiap hari.



Vitamin E Complex dibuat daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E.  Ia digabung dengan 8 jenis Vitamin E dan yang paling lengkap dalam pasaran. Ia mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap Vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ia juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.



Manfaat utama pengambilan Vitamin E Complex:
  1. Melindungi jantung - pengambilan harian 800IU vitamin E penting untuk jantung yang sihat, melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid; meningkatkan kolesterol HDL, mengurangkan tekanan darah seterusnya melindungi jantung anda. Sesuai untuk pesakit jantung
  2. Mempertingkatkan kemampuan reproduktif-kajian pada tahun 1924 mendapati Vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif kaum lelaki. Sesuai untuk yang menghadapi masalah kesuburan.
  3. Anti-penuaan - ia melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, akne dan bintik penuaan. Membantu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.
  4. Anti-oksidan yang kuat - berkesan untuk melaan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Mengatasi masalah oksidasi - katarak dan penglihatan
  5. kelestarian tenaga - meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dan membekalkan oksigen  yang lebih.
  6. Memperbaiki arthritis - meningkatkan keanjalan salur darah, mmemperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos dan sakit sendi
  7. Menghalang keguguran - khusus untuk ibu-ibu hamil
  8. Memperbaiki parut - sapu pada kesan luka untuk mengurangkan parut.
Banyakkan manfaatnya. Kalau kulit berjeragat ke, masalah kesuburan lelaki dan wanita, masalah seksual, malah pesakit-pesakit jantung boleh mengambilnya. Malah sesiapa sahaja yang pentingkan penjagaan kesihatan mereka, eloklah mengambilnya.

Untuk maklumat lanjut sila hubungi saya di 01126099465 / 0139030098     atau order secara online dengan klik pada butang esell di bawah..

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=8248f16fa738b0bfe6013edf69d873bf



Tiada ulasan:

Catat Ulasan