Sabtu, 28 Jun 2014

PEPPERMINT-GINGER PLUS SHAKLEE

Assalamualaikum wbt....

Alhamdulillah, esok merupakan 1 Ramadan 1435H bersamaan 29 Jun 2014 merupakan permulaan puasa bagi seluruh umat Islam.


Banyakkan mengucap syukur kepada Allah kerana diberi peluang untuk menyambut kedatangan bulan yang penuh barakah dan bulan kemuliaan yang amat dinanti-nantikan oleh seluruh umat Islam. Ahlan wassahlan ya Ramadan. Ramadan Kareem..

Semoga kita penuhi  masa kita dalam bulan ini dengan mempertingkat amal ibadah dan membaiki amalan puasa kita agar Ramadan pada tahun ini lebih baik berbanding daripada tahun lepas. InsyaAllah, sama-samalah kita berusaha untuk mendapat ganjaran pahala dan syurga Allah.

Pada kali ini, saya ingin kongsikan satu lagi produk Shaklee iaitu Peppermint-Ginger Plus. Secara klinikalnya, produk ini sangat membantu dalam merawat atau mencegah masalah loya, gastrik, mabuk laut, masalah sendawa dan penghadaman.

Siapa yang sesuai mengambil produk ini?
1. Ibu-ibu mengandung terutama  di peringkat awal kehamilan yang sering mengalami 'morning sickness', loya dan muntah-muntah.
2. Orang yang ada masalah gastrik. Ramai yang tidak dapat berpuasa kerana gastrik. Jai, amat elok ambil produk ini.
3. Orang yang sering mabuk laut terutama yang bertugas di lautan atau terpaksa naik kapal.
4. Orang yang mempunyai masalah penghadaman, angin dan sebagainya.







Apakah manfaat utamanya?

Kombinasi 4 herba dari Barat dan Timur, dan dihasilkan di bawah prosedur standard dengan melalui penggunaan teknologi
sains yang terkini.


1. Pudina - membantu melegakan otot perut, mempunyai kesan penenang. Membantu penghadaman, mabuk laut/darat, membantu melegakan kesakitan gastrik, pedih hulu hati dan cirit-birit. Ia juga melegakan kesan-kesan sampingan seperti muntah dan kehilangan selera makan yang timbul daripada rawatan kemoterapi. Pudina merangsang mengeluarkan peluh, oleh itu ia menyekat demam apabila seseorang itu dijangkiti selesema. Rasa pudina yang sejuk dan menyegarkan membantu memelihara pemikiran yang jelas dan tetap fokus.



2. Halia - kita banyak menggunakan halia dalam masakan kita. Banyak khasiat halia ni. Antaranya merangsang rembesan enzim Salvia untuk pencernaan makanan. Melegakan ketidakselesaan perut dan usus, sakit haid, loya dan mual angin ketika mengandung dan selepas melahirkan anak. Halia juga dapat membantu merawat mabuk laut.



3. Pokok Adas -Orang-orang Eropah mengambil biji adas selepas makan untuk menghilangkan kembung perut, Ia melegakan sakit perut dan melegakan gejala flu. Selain itu, ia membantu dalam nasalah alergi pada saluran usus.


4. Cekur manis - ternyata herba-herba di alam nusantara ini banyak khasiatnya. Ia melegakan masalah pencernaan dan gejala kesakitan haid, batuk dan kahak. Ia membantu merangsang rembesan jus gastrik untuk pencernaan, menahan kulit yang menyebabkan penyakit kulit, melegakan haba pada musim panas dan lembab serta memberi tenaga di dalam badan dan amat lembut pada perut.


Jom, kita tengok testimoni pengguna:




Banyakkan manfaatnya. jadi, kalau anda mempunyai masalah-masalah  yang dinyatakan tadi, bolehlah mendapat khidmat konsultasi daripada pihak kami. InsyaAllah, kami akan membantu anda untuk memilih produk yang sesuai untuk masalah yang anda hadapi.

Bolehlah hubungi saya di talian 01126099465/0139030098 atau beli secara online dengan klik pada butang esell di bawah...





https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=fd37f7a1dfa1da556ff42338d7f27186

Tiada ulasan:

Catat Ulasan