Selasa, 6 Mei 2014

Nutrisi Terbaik Untuk Si Manja Anda

Alhamdulillah dapat bersua kembali. 

Kali ini, saya ingin berkongsi kepakaran saya untuk membantu kanak-kanak membesar dengan sihat, cergas, ceria dan pintar tanpa demam, batuk dan selesema yang kerap.

Dengan pengambilan nutrisi yang sesuai dalam diet pemakanan harian anak kita, InsyaAllah tumbesarannya tidak mudah terbantut, otak anak kita juga menjadi lebih cerdas dan pintar. Ini sekaligus membantu daya intelektualnya.


Masalahnya pada hari ini, ramai kanak-kanak yang sering sakit, demam, batuk dan selesema. Secara tidak langsung apabila anak kita demam, kita sebagai ibu bapa pasti terpaksa mengeluarkan belanja perubatan dan rawatan untuk membawa anak kita ke klinik. Kadang kala, kerja-kerja kita di pejabat terpaksa ditinggalkan kerana terpaksa mengambil cuti untuk menjaga anak yang sakit.





Tahukan anda pengambilan ubat-ubat yang dipreskrisi oleh doktor seperti antibiotik umpamanya dapat melemahkan imuniti dan kesihatan anak kita. Ubat-ubatan tersebut hanya bertindak untuk  merawat penyakit tetapi tidak dapat mencegah berulangnya kembali penyakit tersebut. Malah kesan jangka panjang boleh menjejaskan kesihatan anak kerana badannya kurang berupaya menghasilkan antibodi sendiri.

Alhamdulillah, ramai ibu yang menyatakan anak-anak mereka semakin cergas, pintar serta jarang mendapat penyakit setelah mendapat khidmat kepakaran kami. Mereka kini dapat tersenyum melihat anak-anak cergas bermain tanpa sakit.

Sekiranya, anda sebagai seorang ibu yang mempunyai anak yang sering ditimpa sakit atau anak-anak saudara, jiran tetangga yang sering jatuh sakit, boleh hubungi kami untuk mendapatkan khidmat perkongsian kami.

Salah satu nutrisi yang saya ingin cadangkan buat para ibu ialah Meal Shake Shaklee dan OmegaGuard Shaklee. Kebetulan pula pada bulan ini ada promosi Meal Shake, beli 6 anda akan dapat percuma 1!!!


Kebaikan Meal Shakes:
  • Ia merupakan nutrisi lengkap-menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak. 
  • Membekal nutrisi kepa sel tubuh - kaya dengan protein,  membantu pembinaan sel- sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain. 
  • Membantu tumbesaran - mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk membesar
  • Kelazatan rasanya-minuman yang lazat untul diambil bersama fruktos semulajadi. Penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan terutama kanak-kanak.
Kebaikan OmegaGuard:
  • Membantu tumbesaran dan perkembangan otak dan membantu perkembangan memori-DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran,  mencegah migrain.
  • Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru
  • Mengcegah imsomnia dan membantu mengurangkan tekanan -kajian membuktikan EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental, insomnia, autism, kanak-kanak hiperaktif
Apa jua masalah anak anda, jangan ragu-ragu untuk menghubungi kami. Kami sedia membantu anda.

Sila hubungi:
                    
             01126099465/0139030098 atau klik butang di bawah untuk pembelian secara online...





https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=18fb150bb65a5825c83969a59f3febc1


Tiada ulasan:

Catat Ulasan