Selasa, 20 Mei 2014

Set Kesuburan untuk Wanita Cyst

Dengan nama Allah yang Maha pemurah lagi Maha Penyayang....

Bersua kembali. Para pembaca yang budiman, pada kesempatan ini, saya nak kongsikan tentang  masalah yang kerap menghantui kaum wanita yang telah berkahwin tetapi masih gagal memperolehi zuriat disebabkan mempunyai masalah kesuburan disebabkan oleh cyst yang terdapat di ovari. 

Semoga perkongsian kali ini dapat dimanfaatkan bersama agar impian kita untuk mendapat zuriat tercapai dengan izin Allah yang Maha Mengetahui segala-galanya.

Kadang-kala rasa dah habis ikhtiar, masih menemui jalan buntu. Pelbagai produk dah dicuba tetapi masih belum serasi. Apa kata pada kali ini kita cuba pula produk Shaklee.

Di sini saya ingin memperkenalkan ialah Set Kesuburan untuk Wanita Cyst telah berjaya membantu wanita yang menghadapi masalah ini untuk menimang cahaya mata.



Menurut Dr. Hamid Arshat, Cyst adalah sejenis tumbuhan dalam kilang ovary. Mengapa ia digelar cyst?  Sebabnya tumbuhan ini mesti mengandungi cecair/fluids, sama ada air, cecair becampur protin, darah beku, darah haid , minyak dan lemak, lendir. Ia juga boleh disertai dengan tumbuhan daging yang mungkin jenis kanser, rambut , cartilage, tulang dll.


Ada sesetengah cyst perlu dibedah tetapi ada juga yang pecah sendiri. Jadi jika anda mempunyai maslah cyst, saya sarankan agar anda ambil set ini yang terdiri daripada Vivix, Lecithin, Omega Guard dan GLA Complex.
Contoh cyst yang perlu dibedah
InsyaAllah, melalui pengambilan supplemen ini dapat membantu  mengecutkan cyst seterusnya menstabilkan hormon wanita agar kembali normal. Ia dapat meningkatkan kesuburan kita dan membantu kita untuk hamil.

Sekiranya anda wanita yang mempunyai masalah ini atau pun anda kenal rakan-rakan dan saudara-mara anda mempunyai masalah ini, jangan segan-segan untuk menghubungi kami bagi mendapatkan khidmat perundingan yang ekslusif dari kami. Kami bersedia membantu anda.

Berminat, sila hubungi saya:

              01126099465 / 0139030098
 atau sila klik pada butang di bawah untuk pembelian secara online.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7903be1cbb0d9fa21a7b898150f02368


Tiada ulasan:

Catat Ulasan