Sabtu, 24 Mei 2014

Masalah Kesuburan Bagi Wanita Terlalu Kurus

Assalamualaikum dan salam ukhuwwah buat pembaca yang sentiasa ceria. Semoga hari ini lebih baik daripada semalam. Sentiasalah berdoa moga ALLAH memberikan kesihatan yang baik untuk kita agar kita dapat menunaikan ibadah dan tugasan seharian dengan lancar dan sempurna. InsyaAllah..

Alhamdulillah kerana ALLAH masih memberi kesempatan untuk saya berkongsi rasa dengan para pembaca. Kali ini, saya ingin berkongsi dengan wanita atau para ibu yang menghadapi masalah berat badan yang tidak pernah naik  atau terlalu kurus.

Selalu orang berpendapat wanita kurus tidak mempunyai masalah kesihatan seperti  mana wanita gemuk. Sebenarnya tidak juga. Walaupun nampak cantik je apabila kurus tetapi pada hakikatnya wanita yang terlalu kurus juga mempunyai pelbagai masalah termasuklah masalah kesuburan.

Jadi, bagaimana cara untuk meningkatkan kesuburan bagi wanita terlalu kurus ini. Pengambilan Set Kesuburan Shaklee untuk Wanita Terlalu Kurus dapat membantu anda memperoleh zuriat. InsyaAllah.

Set ini terdiri daripada:
  • OmegaGuard-mampu mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita
  • ESP Shaklee-baik untuk menstabilkan hormon
  • GLA Complex-membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon
  • Vitamin B Complex-membantu pembentukan sel darah merah dan antibodi
  • Meal Shake-menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu untuk badan


Alhamdulillah dengan pengambilan yang teratur, kita tidak perlu risau lagi tentang masalah kesuburan. Yang penting ikhtiar perlu ada dan ALLAH lah yang menentukan hasilnya. Jangan takut untuk mencuba.

Gambar hiasan

Apa-apa pun, jika ada sebarang pertanyaan tentang produk, InsyaAllah, saya akan membantu anda. Khidmat perundingan percuma akan diberikan.

Sila hubungi:   01126099465 / 0139030098  atau sila klik pada butang esell di bawah untuk pembelian secara online..

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=24bdf19471ff9ff91a2aed47a747ca4e

Tiada ulasan:

Catat Ulasan