Ahad, 2 November 2014

PROMOSI BULAN NOVEMBER : OMEGA SHAKLEE(BELI 6 PERCUMA 1)



Bismillahi Rahmanir Rahim…


Assalamualaikum dan salam sejahtera  buat  rakan-rakan pembaca, 

Pada kali ini, saya Cuma nak   menwar-warkan   promosi    Shaklee untuk Bulan November ni iaitu Omega Guard     Shaklee.    Seperti biasa     Shaklee    tawarkan   untuk setiap pembelian   6 botol akan mendapat percuma satu botol. 


Kebaikan dan manfaat Omega Guard Shaklee terutama untuk pesakit darah tinggi ni telah saya,tulis dalam artikel saya sebelum ni. Boleh rujuk di sini.


Jadi, jangan lepaskan peluang ini. Semua golongan boleh mengambilnya. Ia sesuai untuk ibu-ibu yang mengandung, ibu yang menyusukan anak, pesakit darah tinggi, kencing manis dan hypertension. Juga amat baik dan sesuai diambil oleh  pelajar-pelajar untuk meningkatkan kecerdasan mereka(elok diambil dengan Meal Shake sekali). 


Omega Guard Membantu Ibu-ibu Hamil dan Menyusu

  
Omega Guard Membantu Pesakit Kritikal
Khusus untuk pesakit darah tinggi - dapat menurunkan tekanan darah, membantu menurunkan kolesterol. 

Manakala bagi  pesakit kencing manis - membantu mengawal kandungan gula dalam badan




 Faedah Bagi Kanak-kanak

Setiap ibu bapa pasti mendambakan anak-anak yang cerdas,  pintar dan sihat jadi kita perlu menjaga pemakanan anak-anak sejak dari dalam kandungan. Pengambilan Omega Guard dapat membantu perkembangan intelektual anak anda menjadikan dia lebih pintar dan cerdas.

Selain itu, ia membantu kanak-kanak ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) iaitu gangguan perkembangan dalam peningkatan aktiviti motor anak-anak(hyperkinetik disorder) hingga menyebabkan aktiviti anak-anak yang tidak lazim dan cenderung berlebihan. Hal ini ditandai dengan pelbagai keluhan perasaan gelisah, tidak boleh diam, tidak boleh duduk dengan tenang, dan selalu meninggalkan keadaan yang tetap seperti sedang duduk, atau sedang berdiri. Beberapa kriteria yang lain sering digunakan adalah suka aktiviti berlebihan, dan suka menimbulkan masalah.

Omega guard juga dapat membantu kanak-kanak yang mengidap asthma atau lelah.



Tambahan bonus untuk anda iaitu bagi sesiapa yang ingin menurunkan berat badan, omega guard dapat meningkatkan metabolisme, membantu menghalang pembentukan lemak dan membantu mengawal selera makan.

Banyakkan faedah Omega Guard, jadi apa lagi dapatkan segera. Ia selamat, berkesan dan hasil dari alam semulajadi iaitu dari minyak ikan.



Jadi, jika anda atau ada ahli keluarga dan rakan-rakan yang mempunyai masalah yang disebutkan tadi, eloklah ambil Omega Guard Shaklee ni. InsyaAllah dengan pengambilan yang berterusan, dapat membantu  menyelesaikan masalah yang kita hadapi.  


Kita berusaha dan bertawakkal, Allah jua yang menentukan.

Untuk mendapatkan harga special dari saya, sila contact - 01126099465


2 ulasan:

  1. Bismillahirahmanirahim....
    Assalamualaikum...
    OMEGA ini baik untuk kesihatan dan kecerdasan minda.
    Saya ingin mencubanya untuk menambah kesihatan badan.
    Marilah kita bersama sama mengamalkannya setiap hari.
    sebelum itu "BERAPA HARGANYA "

    BalasPadam
  2. Waalaikumussalam. Harganya Rm136. Sekarang ada promosi. Untuk dapatkan harga istimewa, sila contact saya.

    BalasPadam