Ahad, 1 Mac 2015

MASALAH RAMBUT GUGUR...

Assalamualaikum w.b.t...

Bagi wanita, rambut adalah mahkota yang amat berharga...Kita akan tampil lebih menawan jika mempunyai rambut yang panjang mengurai, cantik, sihat dan menawan.

Tapi jangan lupa, rambut adalah aurat bagi wanita. Jadi hanya buat suami yang tersayang dan orang-orang yang ada hubungan mahram dengan kita sahaja yang boleh melihat mahkota kita tu...

Namun, masalah besar kepada para wanita terutama wanita bertudung ialah keguguran rambut. Saya sendiri pun sama. Setiap kali sikat atau shampoo, maka rambut akan berguguranlah di atas lantai. 



Pelbagai jenis shampo dicuba tetapi tak berkesan. Semasa hamil dan dalam pantang merupakan paling teruk saya mengalami keguguran rambut. Tapi apa boleh buat, masa pregnant dan bersalin kelima-lima anak, saya masih belum mengenali produk Shaklee lagi.

Jadi, kali ni saya nak kongsikan sendiri pengalaman pengguna Shaklee iaitu Puan Maria Awi  yang mengalami masalah keguguran rambut ni... Jom tonton...



Rambut Gugur Merimaskan, Terutama Wanita Bertudung Ini...


Jika Puan Maria berjaya mengatasi masalah keguguran rambutnya, kenapa tidak kita. Shampoo yang kita gunakan itu banyak mengandungi bahan kimia yang boleh merosakkan rambut. Apa kata kita beralih kepada set rambut gugur Shaklee iaitu  Set Shampoo Prosante, ESP dan Zinc.

Kebetulan pula, pihak Shaklee ada membuat promosi ESP dan Zinc pada bulan ni. Elok sangat kalau kita mencubanya. Harganya sudah pasti lebih menjimatkan.

Untuk keterangan lanjut tentang produk Shaklee ni, sila hubungi saya di talian 01126099465(Wan)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan