Isnin, 22 Disember 2014

LELAKI AKTIF BERSUKAN TAK PERLU MAKAN VITAMIN???


Assalamualaikum WBT...

Agak-agak kenapa pasukan Harimau Malaya kalah dalam Piala Suzuki AFF baru-baru ni? Salah satunya, kata jurulatih Harimau Malaya iaitu Dollah Salleh disebabkan pemain-pemainya sudah keletihan pada minit-minit terakhir. Jadi, walaupun sudah menjaringkan tiga gol, namun oleh sebab stamina yang sudah berkurangan menyebabkan mereka tidak dapat menahan benteng pertahanan daripada dirobek oleh pemain-pemain Thailand.

Sudah pasti atlit atau lelaki yang aktif bersukan ni perlu mengambil lebih banyak vitamin. Cuba lihat nasib jaguh badminton negara iaitu Dato' Lee Chong Wei yang dikatakan terlibat dengan dadah. seandainya Dato' Lee Chong Wei mengutamakan pengambilan vitamin, maka sudah pasti nasibnya tidak sedemikian. Walau bagaimanapun kita harapkan nasib Dato' Lee Chong Wei akan berubah dan dapat terus menyumbang dalam arena badminton negara. 

Begitu juga sama dengan suami kita, kadang kala susah benar hendak memakan vitamin. Dia rasa dirinya masih kuat, gagah maka tidak perlu sibuk-sibuk mengambil vitamin. Sedangkan semasa mudalah kita perlu mula mengambil vitamin. Jangan tunggu badan sakit baru mula hendak mencari vitamin.

Jika kita amalkan pengambilan vitamin pada masa sekarang,  InsyaAllah badan menjadi lebih sihat maka lebih mudah untuk kita bergerak aktif dalam apa jua lapangan terutamanya bidang sukan.

Jangan tunggu sakit dahulu seperti Encik Abdul Halim Jaafar ni yang pada awalnya aktif bersukan tetapi kemudiannya mengalami kecederaan tisu lembut(Soft Tissues Injury) menyebabkan beliau hampir lumpuh. Namun selepas diperkenalkan dengan Vivix, AJHT dan Ostematrik oleh isterinya beliau sudah boleh kembali bersukan semula. Terima kasih kepada si isteri yang begitu prihatin.

Jom tonton video berikut:



Lelaki Kuat Sukan Liat Nak Amalkan Vitamin Sampai Dah Nak Lumpuh?

Jadi kepada kaum lelaki atau kaum wanita sendiri, pastikan anda menjaga kesihatan anda bermula daripada sekarang. Kekalkan kecergasan fizikal dan mental anda dengan Vitamin Shaklee...

Sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee, sila hubungi saya(Kak Wan) di talian 01126099465.

*Sesiapa yang berminat untuk menjadi pengedar Shaklee juga boleh hubungi saya.
*Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos  Laju Malaysia.
*COD hanya di kawasan Bandar Kuantan, Taman Tas, Pandan, Permatang Badak, Sungai Isap dan sekitarnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan