Khamis, 1 Disember 2016

10 Kelebihan Beli dan Daftar Ahli Shaklee Dengan Saya Dari Group SuperstarShaklee

Assalamualaikum semua...

Hujan turun seharian di bumi Kuantan hari ini. Marilah kita sama-sama berdoa agar hujan yang turun adalah hujan rahmat dari Allah untuk  kita semua.

InsyaAllah, fokus topik akak hari ni nak cerita  kelebihan beli produk Shaklee dan mendaftar menjadi ahli Shaklee dengan group kami yang hebat iaitu Team SuperstarShaklee...

Untuk pengetahuan pembaca, team kami dipimpin oleh Master Siti Salwa yang telah berjaya naik sebagai Master Koordinator Shaklee dalam tempoh yang singkat  iaitu 7 bulan sahaja iaitu pada tahun 2013. Hebatkan...

Kata orang untuk berjaya, kita kena perlu ikut langkah orang-orang yang telah berjaya. Jadi, sememangnya beliau menjadi idola kami, ahli-ahli team SuperstarShaklee.

Alhamdulillah sebelum closing semalam pada 30 November 2016, seorang Koordinator telah lehir dalam team kami serta ramai lagi senior supervisor dan supervisor yang baru. Antaranya yang baru masuk bulan November telah berjaya menjadi Supervisor dalam tempoh yang singkat. Tahniah team SuperstarShaklee.

Jadi, kalau korang nak pilih team, pilihlah team kami. Kenapa? Mari akak kongsikan kelebihan-kelebihan membeli produk Shaklee dan menjadi ahli Shaklee dengan group SuperstarShaklee..


Antara kelebihannya ialah:
  • Master Siti Salwa sendiri mempunyai pengalaman hampir 20 tahun mengamalkan produk Shaklee dan hasilnya beliau telah mendapat kesan yang amat baik sepanjang tempoh itu.
  • Keluarga beliau juga merupakan pengamal tegar Shaklee iaitu hampir 20 tahun dari sejak bayi, hingga bersalin serta masalah penyakit yang kronik dan  untuk penjagaan kesihatan keluarga.
  • Group kami juga mempunyai acces yang rapat dengan pakar nutrisi Shaklee. Oleh itu, segala persoalan dan pertanyaan berkaitan dengan kesihatan dapat dikemukakan secara terus tanpa memerlukan protokol yang lama dan panjang. Jadi, segala permasalahan  customer, dapat diberi konsultasi dengan segera serta kami memberikan penyelesaian terbaik untuk isu yang dikemukakan.
  • Kami juga dapat memberikan informasi yang tepat dan betul berdasarkan hasil latihan yang telah diberikan oleh pakar nutrisi. Maklumat  yang diberi bukan hasil copy paste daripada blog pengedar Shaklee yang lain yang belum tentu kesahihannya. Sebab itulah kadang-kadang ada customer yang mengadu, dia tidak mendapat hasil daripada pengambilan supplemen kerana supplemen yang diambil mungkin tidak sesuai atau cara pengambilannya yang tidak betul.
  • Kami juga ada membuat COD kepada customer2 yang sukar untuk datang ambil sendiri produk Shaklee. Untuk area sekitar bandar Kuantan ni, InsyaAllah akak akan COD. Manakala di area sekitar bandar Cukai, Kemaman, anda boleh contact agen akak di sana iaitu Izzati (019-4028542). Jika agak jauh jaraknya, caj penghantaran akan dikenakan.
  • Jika anda berada jauh dari Kuantan ni dan masih berminat untuk mendapatkan produk Shaklee, jangan bimbang. Akak boleh hantar menggunakan pos laju sama ada di seluruh semenanjung Sabah dan Sarawak malah  di luar negara juga. Walau di mana anda berada, Shaklee akan selamat sampai di tangan anda...
  • Team kami juga merupakan team yang aktif dan fresh dengan informasi terkini tentang produk Shaklee dan bisnes Shaklee juga. Jadi, kalau korang nak daftar ahli sama ada untuk makan sendiri atau nak buat bisnes ke sama ada secara online atau offline ke, boleh saja. Jom-jom, kita tambah pendapatan sampingan...
  •  Bukan itu sahaja, dalam team kami ada pakar penyusuan yang bertauliah yang amat berpengalaman dalam bidang penyusuan susu ibu ni sejak tahun 2007. Jadi, mak-mak yang ada masalah penyusuan tu bukan hanya dapat faedah menjadi ahli tapi boleh terus mengemukakan persoalan tentang susu ibu kepada pakar kami. Best kan...joinlah kami...ilmu berharga ni.
  • Team kami juga ada pakar kehamilan dan bersalin. Masih muda-muda ya. Tolak akak yang dah bersara ni. Ibu-ibu hamil kali pertama atau dalam pantang yang berminat untuk menggunaan Set hamil atau set bersalin Shaklee  boleh merujuk panduan tentang kehamilan, bersalin, menu-menu dan masakan berpantang yang sihat serta penjagaan kesihatan selepas berpantang.
  • Kalau ada toksik dalam badan dan berhasrat untuk detox atau singkirkan toksin tu, kami juga ada pakar yang berpengalaman dalam isu detox ni. Detox ni bukan usus saja ya tapi boleh detox seluruh badan dari organ-organ seperti hati, detox heavy metals, detox sel dan DNA.
Banyakkan faedah kalau korang beli dan daftar dengan kami.  Keluarga besar kami sentiasa bersedia menerima korang semua. Jangan ragu-ragu ya..

Sebarang pertanyaan, boleh hubungi akak di talian 01126099465-Kak Wan.



#superstarshaklee
#teaempire
#pengedarshakleekuantan



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan