Selasa, 22 November 2016

Percutian Percuma di Langkawi

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua...

Baru-baru ni Syarikat Shaklee menganjurkan percutian 3 hari 2 malam di pulau legenda Mahsuri. Semua SID yang pergi merasakan percutian ini amat mengujakan.

Apa taknya...fully sponsor...bawa diri je. 


Tambang kapal terbang free, menginap kat Hotel Westin yang RM2000++ semalam...transport free dan baju free  dan dapat duit poket RM150 lagi.(Boleh beli coklat banyak-banyak. Malam pula ada dinner yang hebat...makan aje lah jawabnya.

Shopping Coklat
Keesokkan harinya, rombongan hijau(pakai baju sponsor tu) dibawa pula melawat sekitar tempat menarik di Langkawi. Melawat 3D Art Museum. Naik cable car lagi...Best ke best...Walaupun kita boleh je pergi sendiri tapi kena keluar duit poket kita lah dan tak merasa tidur di tilam empuk berharga RM13k katanya.

Tilam empuk
Muzium 3D


Makanan lazat penuh meja
Alhamdulillah, Shaklee ni sentiasa memberi "rewards" kepada SID kerana menghargai sumbangan kita. Yalah tanpa pengedar-pengedar ni, macam mana nak lariskan produk Shaklee. Maklumlah Shaklee merupakan syarikat MLM.

Menaiki bot
Free gift lagi
Cable Car
Upline saya bersama dengan Helen Presiden Shaklee Malaysia
Jangan tak tahu, Shaklee juga ada "car reward" juga. Jadi kalau nak merasa naik kereta yang ditanggung paymentnya oleh Shaklee, kenalah berusaha mencapai point yang ditetapkan.

Ada lagi hadiah lain tau.  Shaklee juga ada menghadiahkan pakej umrah kepada pengedar-pengedarnya. Semuanya ditanggung percuma juga oleh Shaklee...dapat menginap di hotel 5 bintang yang berdekatan dengan Kaabah dan Masjid Nabawi lagi.

Malah, kita juga boleh berkunjung ke California, tempat asal Shaklee ni bagi mengikuti "conference" kat sana.

Tapi semua tu takkan berjaya dicapai kecuali dengan usaha yang bersungguh-sungguh.Walaupun tak berkesempatan pergi pada kali ini tapi InsyaAllah ada rezeki, kita akan dapat jua.


Macam mana nak dapat semua ni. Terlebih dulu join sebagai ahli Shaklee. Bukan mahal pun RM69 je. Dah cukup target yang dicapai, boleh je join trip free ni.

Tahun depan, katanya melancong dengan cruise pula...belayar ke Krabi dan Jepun pula kita. Akak teringin juga. Anda bagaimana??? Yang paling penting kalau berminat nak dapat cash reward  iaitu pendapatan sampingan, jangan lupa contact akak di talian 01126099465/fb akak: Pengedar Sah Shaklee Kuantan

#tsunamishaklee
#lifeamazing
#superstarshaklee
#GT12

Tiada ulasan:

Catat Ulasan