Isnin, 3 Ogos 2015

Rewards Up Bonanza Shaklee!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Mungkin anda semua tertunggu-tunggu promosi Shaklee pada bulan Ogos ini. Namun minta maaf, Shaklee tidak menawarkan sebarang promosi produk untuk bulan ini.  Jangan bersedih kerana ada hadiah istimewa yang Shaklee akan berikan khusus buat ahli-ahli Shaklee. 

Hadiah apa ya??? Nak tahu ke? Baiklah, saya bagi tau. Hadiah  ini dikenali sebagai Rewards Up Bonanza Shaklee.  

Bagaimana cara untuk mendapatkannya?

Jadi, buat ahli-ahli Shaklee, anda hanya perlu membuat sebarang pembelian produk Shaklee dan pastikan ada peningkatan jumlah puv untuk bulan Ogos ini berbanding bulan Julai yang lalu.

Jumlah puv yang anda peroleh sehinggalah 31 Ogos 2015 ini akan dikumpulkan dan pastikan ada peningkatan berbanding bulan Julai untuk melayakkan kita mendapat hadiah produk barangan Shaklee ni secara percuma. Hadiah ini akan dihantar terus kepada anda dalam pertengahan September.


Nak tahu lebih lanjut, boleh rujuk gambar di bawah ni:


Contohnya, jika dalam bulan Julai, kita hanya ada 50 puv sahaja tetapi dalam bulan Ogos kita mendapat 100 puv, maka ada peningkatan 50 puv, jadi kita akan mendapat sebotol Zinc secara percuma.

Contoh lain, jika dalam bulan Julai, kita mendapat 500 puv, tetapi dalam bulan Ogos  kita mendapat 700 puv, maka ada peningkatan 200 puv, maka kita dapat hadiah Shaklee di tangga ketujuh iaitu ESP, Omegaguard, Vitamin E, Vitalea for Children, SR Vitamin C dan Gla...wow banyakkan!!!

Jadi, nak dapat rewards ni perlu rujuk minimum puv(kolum B) yang diperlukan berbanding dengan puv bulan Julai kita(kolum C)...tapi ada syarat-syaratnya

Jadi, khas untuk anak-anak Shakleeku serta ahli-ahli shaklee yang lain, rebutlah peluang ini. Bagi yang kurang jelas, boleh tanya...jangan segan-segan...

Ingat, tawaran ni hanya untuk bulan Ogos sahaja...jangan lepaskan peluang ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan