Selasa, 5 Mei 2015

HADIAH VITALEA SECARA PERCUMA??? SIAPA MAHU???

Alhamdulillah dapat bertemu kembali dengan pembaca semua.

Hari ini, saya nak ceritakan tentang  promosi istimewa Shaklee pada bulan Mei ini. Khas buat semua pembaca. Rugi kalau kita tidak mengambil kesempatan ini.

Apanya yang rugi tu???

Yalah siapa yang tak nakkan barang percuma kan. Semua suka kalau dapat hadiah percuma. Tambahan pula supplemen hebat yang dah berusia  100 tahun ni. apa lagi kalau bukan Vitalea.

Apa yang bagus sangat tentang Vitalea ni??? Hendak tahu ke tak nak???



Okaylah saya bagi tahu ya.

Vitalea merupakan multivitamin dan mineral yang pertama dihasilkan oleh Dr. Forrest Shaklee. Warna  kehijauan tablet Vitalea disebabkan ia disaluti  dengan serbuk nutrisi spirulina.  Ia merupakan tablet multivitamin yang amat mudah larut dalam air dan tubuh kita. Boleh tengok sendiri video eksperimen di bawah ni.

                              





Apa pula kebaikannya?

Antaranya:
1. penambah tenaga segera  untuk kecergasan badan dan kekuatan mental serta membantu memori untuk fokus.

2. pelengkap nutrisi. Amat sesuai bagi terutama yang amalan dietnya tidak seimbang.

3. membantu dalam stimulasi metabolisme dan melambatkan penuaan

4. membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku, hormon dan kesihatan tiroid.

Banyakkan faedahnya.

Jadi, anda berminat ke nak dapat secara percuma Vitalea ni???

Ok, kalau berminat, saya nak bagi tau caranya. Mudah sahaja, kita hanya perlu daftar ahli sebanyak RM69(tambah RM10 untuk kos penghantaran) serta buat pembelian salah satu produk Shaklee yang lain.

Alhamdulillah dapatlah Vitalea ni secara percuma...Mudahkan. Dah lah tu dapat jadi ahli seumur hidup lagi!!! Dulu masa saya join tak dapat apa-apa pun. Untung anda join sekarang.


Tawaran Shaklee ni adalah bersempena 100 tahun produk ini berada di pasaran. Bukan senang nak dapat seperti ini.


Selain itu, dapat pula join Young Entrepreneur System(YES) yang mana kita berpeluang jadi jutawan dalam masa 13 bulan jika ikut programnya. (Jelesnya...dulu masa join tak ada YES ni).  


Jadi, jika ada dalm hati, minat untuk berniaga tu. Inilah peluangnya. Jadi rakan bisnes saya. Saya pun mencari rakan bisnes di Pekan, Gambang, Beserah, Maran dan kalau boleh seluruh Pahang.

Rasa berminat? Ok, hubungi saya sekarang-sms/whassaps/call di talian 01126099465(Wan). Saya akan bantu anda...(tunggu entri seterusnya...banyak lagi offer Shaklee untuk anda)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan