Khamis, 7 Mei 2015

BUNTU BERAT BADAN NAIK KETIKA HAMIL??? ATASINYA DENGAN SET KURUS SHAKLEE YANG "AWESOME"

 Assalamualaikum w.b.t. 

Biasanya apabila hamil, berat badan kita akan naik dengan mendadak.

Mana taknya, makan untuk dua orang. Terutama selepas selesai sesi "pening-pening" semasa semester pertama. Lepas tu selera makan mula naik. Badanpun macam dipam-pam. Setiap kali timbang di klinik naik je...bukan sekilo tetapi dua hingga tiga kilo. 

Mulalah risau dan bimbang kalau-kalau berat ni langsung tak turun walaupun sudah bersalin. Macam mana nak buat ya. Mulalah fikir nak cuba pelbagai produk "slimming" yang berlambak-lambak di pasaran.  Namun yang mana satu berkesan???

Pastinya kita tidak mahu salah membuat pilihan. Kata orang silap pilih, wang melayang...apa kata kita pilih Set Kurus Shaklee.

Jadi, kenapa kita tidak memilih produk yang  memang sudah nyata berkesan. Banyak testimonial yang boleh kita google. Yang paling penting, bukan hanya berat badan turun, malah kulit wajah semakin cantik, gebu, licin tanpa perlu ditampal sebarang mekap.

Inilah "Shaklee Effect"iaitu produk yang telah 100 tahun berada di pasaran. ternyata selamat, mesra alam dan berkesan. 

Kalau tak percaya, boleh rujuk testimonial di bawah ni. Hasil pengambilan Set Kurus Shaklee yang terdiri daripada Alfalfa Complex, Omegaguard, Lecithin, ESP dan Cinch Shake, beliau berjaya turunkan berat badannya daripada 96 kilogram kepada 72 kilogram!!! Malah yang terkini, saya diberitahu sudah turun lagi kepada 62 kilogram...Alhamdulillah hebatnya. 

Tapi bukan hanya kurus dapat pakej lain pula iaitu wajah yang semakin cantik... Siapa yang tidak mahu kan... Berbaloi dengan harga yang dibayar. Itulah kesan pengambilan supplemen. Jika ikut aturannya, makan kesannya amat "magnificent"...



Bagaimana Set Kurus Shaklee ini bertindak???

1. Alfalfa Complex iaitu daripada tanaman alfalfa yang dikenali sebagai Medicago Sativa membantu menyingkirkan lemak dan kolesterol. saponin dalam Alfalfa berfungsi seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol.

2. OmegaGuard yang diekstrak daripada ikan laut air sejuk serta banyak mengandungi Omega-3(EPA dan DHA) bukan sahaja baik untuk melincirkan saluran darah malah membantu mengekalkan tekanan darah normal.

3. Lecithin yang diekstrak daripada kacang soya organik bukan-gmo membantu menyerap vitamin yang larut lemak, membantu pemecahan dan pembakaran lemak  untuk kesan pelangsingan yang seimbang. Bonus lagi membantu mencantikkan otot dan kulit.

4. ESP memang sesuai untuk orang yang ingin awet muda kerana mengandungi asid amino penting untuk membina otot, kuku, kulit, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan dan mengurangkan kesan parut.(Nampaknya akak pun kena ambil ESP juga ni...hihihi)

5. Cinch Shake mengndungi 24g protin, 24 jenis vitamin dan mineral dan 6 gram serat larut dan Leucine untuk memelihara otot semasa anda menurunkan berat badan. Malah membantu kita rasa kenyang. Jadi, cepatlah berat badan turun...

Ada pelanggan yang tanya, tak boleh ke ambil beberapa produk dulu kerana tak cukup bajet. Sebenarnya, kalau kita betul-betul berhasrat untuk lakukan sesuatu, maka kita perlu korbankan sesuatu. Sebenarnya ada set bajet iaitu  kita boleh ambil OmegaGuard, Lechitin/Alfalfa dan Cinch Shake sahaja. Terpulanglah kepada bajet masing-masing. Cuma hasilnya mungkin berbeza...

Cuma satu saya nak pesan apabila kita mengambil supplemen, mestilah konsisten, banyakkan minum air untuk membantu penyerapan nutrient/vitamin dan seelok-eloknya luangkan masa untuk bersenam selama 30 minit, tiga kali seminggu dan jaga pemakanan kita.

Nak harga yang lagi jimat, kenapa tak daftar sebagai ahli sahaja... dahlah keahlian seumur hidup, dapat pula percuma Vitalea (multivitamin dan mineral). Tak mahal RM79 sahaja sekali dengan pos. Dapatlah anda beli produk Shaklee ini dengan harga ahli seumur hidup...best kan... malah anda dapat rebat lagi.

Okaylah, jangan fikir lama-lama...hubungi akak segera di talian 01126099465 untuk keterangan lanjut dan konsultasi secara percuma...Jadilah ahli Shaklee sekarang!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan