Khamis, 3 Julai 2014

PROMOSI VIVIX, BELI 6 PERCUMA 1

Assalamualaikum wbt buat rakan-rakan semua. 

Alhamdulillah kita masih diberi peluang dan dipanjangkan usia oleh Allah untuk terus berada dalam bulan kemuliaan iaitu Bulan Ramadan. Hari ini, kita telah lima hari kita berpuasa dan bersama-sama menunaikan solat terawih. Mungkin untuk ibu-ibu yang ada anak kecil susah nak ke masjid untuk berjemaah. Tak apa, kita boleh solat terawih di rumah. Walaupun suasananya agak berbeza namun yang penting kita dapat merebut pahala amalan beramal ibadat dalam bulan yang penuh keberkatan ini.

Entri kali ini, saya nak kongsikan tentang Vivix Shaklee. Memandangkan bulan Julai ni, Shaklee membuat promosi Vivix, jadi saya nak ceritakan kebaikan-kebaikan Vivix ni. Marilah sama-sama rebut peluang ini. Bayangkan kalau nak beli sebotol Vivix harganya RM475. Jadi, masa tengah promosi ni, kita dapat beli dengan harga yang jauh lebih rendah tetapi kena beli 6  botol Vivix, dapat percuma 1 botol Vivix.  Enam botol??? Banyak tu, mana larat nak beli!!! Mungkin itu yang kita fikirkan. Mudah sahaja, kita perlu cari enam orang lagi, jadi dapatlah harga yang lebih murah, bahkan terus dapat jadi ahli secara percuma!!! Tak nak ke? Rugi tau. Jom, pakat share beli.

Apa sebenarnya kebaikan Vivix ni???

Jelas, banyak kebaikan Vivix yang menjadikannya satu produk berkualiti. Vivix merupakan produk yang wajar diambil oleh setiap insan jika inginkan kesihatan yang terbaik untuk diri, ibu bapa dan keluarga tersayang. 
                               


Wow, banyaknya manfaat Vivix ni... InsyaAllah, jika kita mengamalkannya selalu, kita akan jadi secantik Ayu Raudhah yang merupakan pengguna Vivix. Vivix merupakan satu revolusionari dalam anti-penuaan pada tahap sellular.



Apakah kandungan yang terdapat dalam Sebotol Vivix ni???

Vivix merupakan supplemen antipenuaan yang terbaik di dunia yang dibangunkan oleh Shaklee. Antara ramuan semula jadi yang terkandung dalam vivix ialah Muscadine Grape, Purple Carrot, Elderberry dan Polygonum Cuspidatum yang 10 kali ganda lebih hebat daripada resveratrol.










Bagaimana Vivix bertindak terhadap sel-sel badan kita???

Vivix membantu membaiki sel-sel badan yang telah rosak disebabkan pelbagai faktor seperti stres, pencemaran udara, makanan yang tidak berkhasiat yang mengandungi pelbagai bahan kimia yang berbahaya. Seterusnya ia memberi tenaga kepada sel-sel badan, melindungi sel-sel badan dan membantu mempertingkatkan performance sel kita. Sel-sel yang rosak boleh menyebabkan kita terdedah kepada pelbagai penyakit sepeti kanser,tumor, ketumbuhan dan sebagainya lagi.  Jadi, Vivix mampu membantu mencegah penyakit-penyakit ini,jika digunakan berterusan. Bahkan, ada pesakit kanser yang telah sembuh setelah mengamalkan Vivix.


Berikut antara testimoni pengguna-pengguna Vivix....


Testimoni pesakit diabetes


Testimoni pesakit diabetes



Vivix membantu menghilangkan ketagihan perokok


Meningkatkan tenaga warga emas


Master Law pulih daripada kanser paru-paru



Anda boleh google untuk mendapatkan banyak lagi testimoni-testimoni tentang Vivix ni.  Jadi, kepada yang mempunyai masalah diabetes, darah tinggi, kanser, stroke atau nak berhenti merokok atau apa jua masalah anda bolehlah mengamalkan pengambilan Vivix. Kami akan memberi konsultasi khusus kepada anda bagi memastikan anda mendapat khidmat yang terbaik daripada kami.

Kepada yang berminat, hubungi saya di 01126099465/0139030098 atau klik pada butang e-sell di bawah untuk pembelian secara online...



https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=a851bd0d418b13310dd1e5e3ac7318ab







2 ulasan:

  1. Balasan
    1. Memang harganya agak mahal tetapi berpadanan dengan kualitinya. InsyaAllah.

      Padam