Jumaat, 18 April 2014

Atasi masalah sendi dengan Advanced Joint Health Tablet

Anda mempunyai masalah sendi? Sukar untuk bergerak dengan selesa? Kesakitan akibat rawan yang semakin lemah dan rapuh terutama bagi yang semakin meningkat usia?

InsyaAllah produk Advanced Joint Health Tablet(AJHT) boleh membantu masalah anda agar anda dapat meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan.

AJHT Shaklee mengandungi ekstrak unik Boswellia yang mampu meningkatkan keselesaan sendi anda dalam jangkamasa seawal 5 hari. AJHT juga mengandungi ekstrak jagung,dan nutrien penting termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C.

Ramuannya terbukti secara klinikal:
* Menggalakkan mobiliti
*Meningkatkan fleksibiliti
*Meningkatkan fungsi sendi
*menyokong kesihatan sendi untuk jangkamasa yang panjang

Bagaimanakah AJHT membantu sendi anda?
AJHT membantu sendi sihat dalam 3 cara iaitu:
1. Meningkatkan cushioning: Glukosamin membantu memelihara rawan-cushioning perlindungan di antara sendi yang membolehkan mereka bergerak lebih bebas.
2. Memelihara tisu penghubung yang sihat: Zink, kuprum, manganese dan vitamin C membantu membina kolagen dan lain-lain komponen tisu penghubung yang memberi kekuatan dan struktur kepada sendi.
3. Meningkatkan keselesaan sendi: Ekstrak Boswellia pantas membantutkan mekanisme respons stres tubuh untuk memperbaik keselesaan sendi.

Produk ini sentiasa mendapat permintaan tinggi daripada para penggunanya. Apa kata jadikan ia sebagai hadiah buat ibu bapa anda yang mempunyai masalah sendi. Harganya cuma RM124.00 sahaja.


Berminat, sila hubungi saya:
                   01126099465 atau order online(klik pada butang esell)
                 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=030869ecc70e997804feed92f3a8fbdc


Tiada ulasan:

Catat Ulasan